Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- مسئول کمیته اطلاع رسانی اجلاس جهانی گردشگری گفت: حدود 100 خبرنگار و عکاس داخلی و خارجی چهلمین اجلاس جهانی گردشگری (UNWTO) را پوشش خبری می دهند.

مریم مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اجلاس جهانی گردشگری به عنوان رویداد مهم بین المللی از اهمیت ویژه ای در حوزه گردشگری برخوردار است و اطلاع رسانی آن نیز باید دقیق و مفید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه استان همدان در حوزه فرهنگی همواره موفق بوده است اظهار داشت: رسانه های استان با همت و تلاش حداکثری این اجلاس را پوشش خبری می دهند.
مقدم عنوان کرد: عکاسان خبری نیز از داخل و خارج استان برای انعکاس این اجلاس در همدان حضور دارند.
وی ادامه داد: برای تمامی خبرنگاران و عکاسان داخلی و خارجی کارت ویژه صادر شده است تا به راحتی بتوانند این اجلاس را پوشش دهند.
مسئول کمیته اطلاع رسانی اجلاس جهانی گردشگری افزود: 9 شبکه تلویزیونی نیز با اختصاص برنامه هایی ویژه در اطلاع رسانی این اجلاس فعالیت دارند.
مقدم افزود: برخی از شبکه های رادیویی نیز چهلمین اجلاس جهانی گردشگری را برای مردم اطلاع رسانی می کنند.
وی گفت: شبکه استانی همدان و شبکه شما نیز به صورت زنده این اجلاس را پخش می کنند و همچنین شبکه خبر نیز دقایقی به صورت زنده با این اجلاس ارتباط برقرار خواهد کرد.
چهلمین اجلاس جهانی گردشگری (UNWTO) با حضور 80 عضو این اجلاس از 30 کشور جهان، از 21 تا 24 آبان به میزبانی همدان برگزار می شود.
2087/9904

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي اجلاس جهاني گردشگري رويداد همدان2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت : افتتاح سد در کشور سریلانکا توسط مهندسان ایرانی قطعا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت.

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : سفر رئیس جمهور به سریلانکا برای افتتاح سدی انجام  شد  که به همت و اتکای دانش نزدیک به ۴۰۰ مهندس ایرانی از چندین سال پیش ساخته آن شروع شده بود.

وی افزود: براساس اطلاعاتی که به دست آورده‌ایم، مردم سریلانکا از سفر رئیس جمهور کشورمان بسیار خوشحال هستند؛ البته انجام این سفر در شرایط تحریمی، نشان دهنده این است که کشور به مسیر خود ادامه می‌دهد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تالکید کرد: یکی از محل‌های مهم برای درآمدزایی و تامین منابع در تمام کشور‌های دنیا، صادرات خدمات فنی و مهندسی است؛ افتتاح سد در کشور سریلانکا نیز توسط مهندسان ایرانی، در همین راستا انجام می‌شود که قطعا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت . 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال