Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه دیشب پایش به استناد گزارش دیروز صبح خبرگزاری مهر که با عنوان  « ۱۳مدیر دوشغله هلدینگ تاپیکو چه کسانی هستند؟/اولین آزمون فسادستیزی» منتشر شد، به موضوع دو شغله های هلدینگ شستا و شرکت های زیرمجموعه آن پرداخت و مرتضی لطفی، مدیرعامل شستا مهمان تلفنی این برنامه بود. 

مرتضی لطفی در گفتگو تلفنی با این برنامه در مورد لیست هیئت مدیره شرکت ها گفت: ما در حال تعدای از افراد را داریم که مشمول ماده ۲۴۱ قانون تجارت می شوند، به این ترتیب که این افراد همزمان در دو جا عضو هیئت مدیره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اکثر این افراد استعفا داده اند و فرآیند جایگزینی آنها در حال انجام است ولی انتخاب آنها و طرح در کمیته انتصابات طول می کشد.

وی در ادامه گفت: هیچکدام از این افراد از شرکت دومی که در آن عضو هستند حق عضویت نگرفته اند. بیش از ده نفر از خواهران همکاران را در هیئت مدیره شرکت ها منصوب کردیم.

لطفی اما در ادامه مصاحبه گفته خود در مورد عدم دریافت حق عضویت را نقض کرد و گفت: اعضای غیر موظف ماهی یک بار جلسه می گیرند و میزان حق جلسه آنها ماهانه یک تا یک میلیون و 200 هزار تومان است. اینکه معاونین ما همزمان در شرکت های زیر مجموعه عضو هیئت مدیره هستند، در جهت استفاده از توانمندی آنهاست.

مدیرعامل شستا از پاسخ به میزان پاداش دریافتی اعضای هیئت مدیره شرکت ها در آخر سال نیز طفره رفت.

دلاوری مجری برنامه پایش در واکنش به این اظهارات مدیرعامل شستا گفت: حداقل حضور در هیئت مدیره شرکت ها رزومه است ، من اصلا باور نمی کنم که کسی در هیئت مدیره یک هلدینگی مثل شستا فقط بخاطر رضای خدا نشسته باشد . اگر بگوییم کادر سازی نکند، مهره چینی  می کند، خواهش می کنم جوری حرف نزنید انگار دارید سر ما منت می گذارید.

مدیرعامل شستا در ادامه گفت: قطع به یقین کسی رایگان کاری نمی کند، اصلاحیه جدید اسامی هیئت مدیره شرکت ها را فردا در سایت وزارت کار اعلام می کنیم .

وی در پاسخ به اینکه آیا برای انتصاب کسی تحت فشار بوده اید گفت: بله تحت فشار بوده و هستم.

بعد از اظهارات مدیرعامل شستا کارشناس برنامه گفت: در پتروشیمی جم اعضای هیئت مدیره در سال ۹۶ جمعا ۱۸۶ میلیون تومان پاداش هیئت مدیره گرفتند، به عبارتی هر نفر در هر ماه ۱۵ میلیون تومان بغیر از حق جلسات گرفته است چطور آقای لطفی می گوید افراد بخاطر عضویت در هیئت مدیره پولی دریافت نمی کنند.

کد خبر 4455808

منبع: مهر

کلیدواژه: تاپیکو مدیران دو شغله مرتضی لطفی نشست استانداران تحریم اقتصادی ایران قیمت نفت صادرات نفت بانک مرکزی ایران ایالات متحده آمریکا تولید نفت گمرک ایران فروش نفت دلار نفت خام وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی صادرات غیرنفتی بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تغییرات در هیئت مدیره وجود دارد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ثریا نژاد نماینده کارگزاری عرضه سهام پرسپولیس و نماینده خصوصی سازی­ در مورد واگذاری سهام پرسپولیس به ۶ بانک گفت:­ پیرو آگهی منتشره در تار نمای بورس تعداد ۸ میلیون و ۹۳۷ میلیون و ۷۶۲ هزار و ۷۵۰ سهم معادل ۸۵ درصد از سهام باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس امروز دوشنبه مورخ ۳ اردیبهشت در سایت رابورس عرضه شد و طبق اطلاعیه با قیمت ۳۵۸۰ ریال به ازای هر سهم و ارزش تقریبی ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و به هر حال ما امید داریم در سالی که مزین هست به نام جهش تولید این واگذاری طلیعه‌ای برای شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد کشور و همچنین باشگاه‌های ورزشی و درخشش ورزش کشور در عرصه‌های ملی و بین المللی باشد.   وی ادامه داد: با توجه به توافقات و هماهنگی‌های انجام شده از متقاضیانی که وجود داشتند کنسرسیومی از ۶ بانک سهام باشگاه پرسولیس را در اختیار گرفتند، اما در جزئیات درصد سهام در بانک‌ها متفاوت است. بانک‌های تجارت، ملت، رفاه، صادرات، شهر و اقتصاد نوین با درصد‌های متفاوت اقدام به خرید کردند و جزئیات به زودی اعلام می‌شود.   وی در مورد تغییرات احتمالی در مدیریت پرسپولیس و اعضای هیئت مدیره گفت: طبیعی است بعد از قطعی شدن معامله با توجه به قوانین تجارت به هر حال سهامداران می‌توانند با تشکیل مجامع عادی و عای فوق العاده انتخابات هیئت ­مدیره را برگزار کنند و ممکن است دستخوش تغیییراتی هم بشود و این مواردی است که درتغیر مالیکیت از وزارت ورزش و جوانان به سهامداران جدید محتمل هست، اما در هر صورت ما به عنوان کارگزار عرضه کننده به این موضوعات ورود نمی‌کنیم.

دیگر خبرها

  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • احتمال تغییرات در هیئت مدیره وجود دارد
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • برنامه های مدیرعامل شرکت پاکسان برای سال جدید اعلام شد