Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس پیرامون درگیری مسلحانه مقاومت با نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه بیانیه‌ای نظامی صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

شامگاه یکشنبه گروهی کماندویی از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با خودرویی غیرنظامی وارد منطقه مسجد شهید اسماعیل ابو شنب در عمق 3 کیلومتری شرق خان یونس شده و "نور برکه" از فرماندهان گردان‌های شهید عزالدین قسام را ترور کردند و پس از اینکه عملیات آن‌ها لو رفت، مبارزان مقاومت آن‌ها را تعقیب کرده و با آن‌ها درگیر شدند که در پی آن جنگنده‌های ارتش صهیونیستی اقدام به پشتیبانی از این نیروها کرده و شرق خان یونس را بمباران کردند تا این نیروها بتوانند عقب‌نشینی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در نتیجه این بمباران‌ها شماری از مبارزان فلسطینی به شهادت رسیدند و درگیری‌ها همچنان ادامه دارد و مبارزان مقاومت در حال مقابله با اشغالگران صهیونیست هستند.

این جهاد است، یا پیروز می‌شویم یا به شهادت می‌رسیم
گردان‌های شهید عزالدین قسام
 
یکشنبه 3 ربیع الاول 1440 هـ
 
مصادف با 2018/11/11 م

انتهای پیام/ 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار نظامی صهیونیست به‌دست تک‌تیراندازان قسام در شمال غزه

به گزارش قدس آنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی نظامی گردان‌های قسام تصاویر شکار یک نظامی صهیونیست را به‌دست تک تیراندازان خود در شرق منطقه بیت حانون در شمال نوار غزه پخش کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/عملیات گردان‌های قسام در غزه
  • سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/ چند عملیات گردان‌های قسام در غزه
  • سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/چند عملیات گردان‌های قسام در غزه
  • شکار نظامی صهیونیست به‌دست تک‌تیراندازان قسام در شمال غزه
  • تغییر دستور کار مقاومت در جبهه شمالی؟ / بررسی معنای افزایش تنش و درگیری میان حزب الله و رژیم صهیونیستی
  • ببینید | عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران
  • عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران+فیلم
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • ۲ عملیات جدید حزب‌الله/ حمله به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل
  • خارج کردن پیکرهای ۱۵ شهید از زیر آوار در «خان‌یونس»