Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@15:21:09 GMT

رشد 43 درصدی واردات تلفن هوشمند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۱۸۴۹

رکنا: طی هفت ماه نخست سال جاری، بیش از ۲۶۵ میلیون دلار گوشی هوشمند به کشور وارد شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۳.۴۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش رکنا، طبق آمار منتشر شده از سوی گمرک جمهوری اسلامی ایران، در هفت ماهه نخست سال جاری حدود ۵۵۲ تن انواع گوشی موبایل به ارزش بیش از ۲۶۵ میلیون دلار ترخیص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار همچنین نشان می‌دهد واردات گوشی موبایل نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۴۳.۴۲ درصد افزایش داشته است. این در حالی است که نوسانات بازار Store ارز و قیمت بالای این محصولات، مانعی برای رونق همیشگی بازار موبایل شده و بسیاری از خریداران منتظر کاهش قیمت‌ها هستند.

اقلام وارداتی به کشور طی هفت ماهه

بررسی تازه‌ترین آمار گمرک از تجارت خارجی ایران نشان می‌دهد، در هفت ماه نخست سال جاری ۲۶۵ میلیون و ۹۶۳ هزار و ۹۶۴ دلار گوشی تلفن همراه به کشور وارده شده که ۱.۰۱ درصد از ارزش کل واردات ایران را در این مدت شامل می‌شود. در مدت مشابه سال گذشته، ۱۸۵ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۵۷۵ دلار گوشی تلفن همراه به کشور وارد شده بود که ۰.۶۳ درصد از کل واردات ایران در آن مدت را به خود اختصاص داده بود.

درنتیجه واردات گوشی تلفن همراه در هفت ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۴۳.۴۲ درصد افزایش یافته است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حبس تعدادی از بانوان تماشاگر هنگام بازی پرسپولیس و کاشیما در اتوبوس + فیلم آرین 4 ساله چطور در دیگ قرمه سبزی یک رستوران تهران افتاد؟ جزئیات قتل های تکان دهنده در زندان زنان تهران / فرشته را برای سکوت کشتند ! نقشه عربستان برای ترور سردار قاسم سلیمانی + جزئیات سکوت تلخ دختر 14 ساله کرمانشاهی در اسارتگاه روستایی شیطانی مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا لحظه هولناک مرگ سه عابر زیرقطار+ فیلم آغاز مرمت آرامگاه کوروش با همکاری ایتالیا مرگ دردناک یک پلیس هنگام تعقیب دزدان بانک + فیلم تومور سرطانی در مغز قاتل کرجی او را به دادگاه کشاند ! مرگ خاموشی که در کمین 40 درصد ایرانی ها نشسته است چای گیاهی برای اندام های زیبا+دستور تهیه کاشت ناخن و ناخن های مرده! جاسوس منحرف انگلیسی در قامت مجتهد برای ثبت نام در خبرگان+ فیلم حمام لیمو شیرین باکتری های بدبوی بدن را تنبیه می کند

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه بازار Store تلفن دلار واردات ماه هفت عکس فیلم ایران تهران زن بازی سرقت افزایش قتل مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر کل گمرک استان سمنان گفت:  در فروردین  امسال ، ۲۹ هزار تن کالا شامل مواد شوینده - کربنات سدیم ، هیدروکربن   و سیم و کابل به ارزش ۱۰ میلیون دلار از گمرکات استان سمنان به ۳۴ کشور جهان صادر شد که به لحاظ وزن ۹۶ درصد و به لحاظ ارزش صادراتی ۸۰ درصد نسبت به فروردین سال گذشته افزایش داشته است.
مرتضی حاجیان نژاد با بیان اینکه در این مدت هزار و ۵۵۰ تن کالامواد اولیه و ماشین آلات واحد‌های تولیدی به ارزش شش میلیون ۵۰۰ هزار دلار به گمرکات استان سمنان وارد شده است  گفت: تراز تجاری یک ماهه استان سه میلیون ۵۰۰ هزار دلار و مثبت بوده است.
حاجیان نژاد همچنین گفت: بر اساس تحلیل‌های آماری ، میزان تجارت خارجی استان سمنان در سال گذشته ۳۸۵ میلیون دلار بوده که نسبت به سال قبل از آن ۵۹ درصد رشد داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • ۶۵ درصد مخازن سد‌های کشور پر شده است
  • اقتصاد این کشور غافلگیر شد
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • اقتصاد کانادا غافلگیر شد
  • جنجال خانواده متوفی برای استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی