Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، بنابر اعلام پلیس راهور ناجا و بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی تا این لحظه در استان‌های تهران، همدان، مرکزی، گیلان و اردبیل (اکثرمحورها)، استان اصفهان (محور چوپانان-خور و کاشان-اصفهان) و استان آ. شرقی (محور مرند-جلفا و جلفا-اسکانلو) با بارش باران و در استان اردبیل و اصفهان (اکثر محورها)، استان زنجان (محور زنجان-قزوین)، استان قزوین (محور قزوین-رشت)، استان همدان (محور همدان-کرمانشاه گردنه اسد آباد)، استان خراسان رضوی (محور سرخس-مشهد)، استان مازندران (ارتفاعات هراز، کندوان و گدوک)، استان گیلان (محور آستارا-تالش محدوده گردنه حیران) و استان آ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرقی (محور سراب-اردبیل محدوده گردنه ساعین) با مه گرفتگی همراه با کاهش دید همراه هستند.
 
ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین (از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) نیمه سنگین، باند جنوبی آزادراه تهران-کرج (از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره) نیمه سنگین و سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان خراسان رضوی استان همدان ترافیک جاده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۱۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از آغاز بهره برداری سیستم روشنایی گردنه زاغه در محور همدان - ملایر به طول ۵ کیلومتر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: با توجه به اینکه گردنه زاغه ملایر جزء محورهای پرتصادف و حادثه خیز استان بشمار می آمد که سالانه شاهد تصادفات رخ به رخ منجر به فوت در این گردنه بودیم، در سال گذشته با استفاده از ظرفیت اکیپ امانی اداره کل اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی (نیوجرسی) به طول ۳/۵ کیلومتر در این گردنه به پایان رسید.

آهکی با اشاره به فرسوده بودن سیستم های روشنایی موجود در گردنه زاغه گفت: به منظور ارتقای ایمنی و رفع خاموشی های مکرر، عملیات نوسازی و انتقال سیستم روشنایی به رفوژ وسط در دستور کار اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان قرار گرفت که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۸٪ آماده بهربردای است.

وی تصریح کرد: طبق گزارش و آمار پلیس راه استان بعد از نصب نیوجرسی تعداد تصادفات منجر به فوت در گردنه زاغه به صفر رسیده است و این گردنه نیز از نقاط حادثه خیز استان خارج شده و هم اکنون جزء گردنه های ایمن استان همدان محسوب می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر بطول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور