Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:23:52 GMT

1000 بسته نوشت افزار در بوشهر توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۱۹۲۵

1000 بسته نوشت افزار در بوشهر توزیع شد

بوشهر- ایرنا- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی یکهزار بسته کیف و نوشت افزار بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار این استان توزیع شده است.

به گزارش ایرنا، سید محمد حسن تقی زاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این بسته ها شامل یک کیف و 15 ردیف نوشت افزار ضروری دانش آموزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: تهیه و توزیع بسته های نوشت افزار میان دانش آموزان در مناطق محروم براساس دستور رهبر معظم انقلاب انجام می شود.
تقی زاده اضافه کرد: بسته های نوشت افزار در برخی از مدرسه های مناطق کم برخوردار شهرستان های دشتستان، دشتی، دیلم، دیر و ریگ اهدا شده است.
6047/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نوشت افزار ستاد اجرايي فرمان امام بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۱۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود

پورعباس رئیس سازمان سنجش کشور گفت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

او افزود: در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان را به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ۳ هفته  آینده آزمون مجدد اختصاصی برای مناطق سیل زده از داوطلبان اخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

بیشتر بخوانید

تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی

پورعباس بیان کرد: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذرخواهی می‌کنم.  

رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می‌کند ادامه داد: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، ۳ هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش اموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان