Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه لرستان در نشست تخصصی وقف با نخبگان اندیشه‌ورز و مدیران اجرایی استان که به مناسبت هفته وقف در اداره‌کل اوقاف وامور خیریه استان برگزار شد، اظهارکرد: تفاوتی وقف با سایر انفاقات دارد در دائمی بودن و همیشگی بودن وقف است چراکه وقف سنت حسنه ای است که تا ابد ماندگار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی اوقاف وامور خیریه استان در امام زادگان و بقاع متبرکه، تصریح کرد: فعالیت‌هایی از جمله طرح‌های یاس نبوی و آرامش بهاری توسط اوقاف وامور خیریه در سطح امامزادگان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام عباس‌زاده ضمن تقدیر از زحمات شرکت توزیع نیروی برق در راستای برقرسانی به امامزادگان استان، تصریح کرد: برخی دستگاه‌ها در انجام کارهای وقف تسریع کردند و هدف اصلی تقدیر از دستگاه‌های است که بیشترین همکاری را با اوقاف وامور خیریه استان داشتند.
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف وامور خیریه استان به برق‌رسانی امامزاده احمد پاعلم پلدختر اشاره کرد و گفت: توسط شرکت توزیع برق لرستان چند کیلومتر برق رسانی ایجاد شد که خدمت بزرگی به حوزه وقف است.
وی به تعاملات اوقاف وامور خیریه با آموزش و پرورش لرستان اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات قرآن و برنامه احلی من العسل با مشارکت آموزش و پرورش لرستان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام عباس‌زاده به رسیدگی به پرونده‌های حقوقی وقف توسط دادگستری استان اشاره کرد و گفت: پرونده‌هلی مربوط به وقف توسط دادگستری به صورت ویژه مورد بررسی قرار می‌گیرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف وامور خیریه لرستان با اشاره اعزام زائر اولی‌ها به کربلا را از دیگر فعالیت‌های اوقاف استان دانست و گفت: در این راستا تاکنون ۱۰۰ نفر زائر اولی به صورت کاملا رایگان و با هزینه اوقاف وامور خیریه استان به کربلا مشرف شدند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی وقف اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی لرستان هشدار زرد صادر کرد

ایسنا/لرستان مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: فعالیت سامانه بارشی از روز دوشنبه استان را در بر می‌گیرد.

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی از بامداد دوشنبه آغاز و عصر سه‌شنبه از منطقه خارج می‌شود.

وی ادامه داد: پتانسیل بارشی این سامانه بارشی در ساعاتی از روز دوشنبه در مناطق شمالی و غربی نمود بیشتری خواهد داشت که وقوع مخاطرات در محدوده هشدار نارنجی پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، ایجاد رواناب و آبگرفتگی معابر،سیلابی شدن مسیل‌ها، مه‌آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی از جمله مخاطراتی است که پیش‌بینی شده است.

مرادپور گفت: احتیاط در تردد به ویژه در مسیرهای کوهستانی، عدم فعالیت‌های کوهنوردی، عدم توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و سست، احتیاط عبور عشایر و چرای دام در نواحی کوهستانی و سایر اقدامات پیشگیرانه لازم توصیه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • هواشناسی لرستان هشدار زرد صادر کرد
  • هشدار زرد هواشناسی برای لرستان/ بارش رگباری در راه است
  • سامانه بارشی جدید در راه آسمان لرستان
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم