Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@10:14:01 GMT

ربیعی خطاب به شریعتمداری: آش کشک خاله‌اتم

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۲۰۱۷

ربیعی خطاب به شریعتمداری: آش کشک خاله‌اتم

وزیر سابق رفاه با بیان اینکه این پنج سال زود گذشت گفت: خوشحالم که با جهانگیری آمدم و با جهانگیری هم می‌روم. او سنگ زیرین است و دوران تلخی می‌گذراند و با سختی کار می‌کند و سرمایه اجتماعی‌اش را به میدان آورده است. در اوضاع پر از شایعه، تهمت ، افترا، زدن و له کردن و هول دادن آنها که بمانند و بایستند، بسیار ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، علی ربیعی در مراسم تودیعش از وزارت رفاه ادامه داد: یکی پرسید آقای خاتمی چه کرده که او را دوست داری؟ گفتم به خاطر کارهایی که نکرده او را دوست دارم. گاهی اوقات فقدان برخی آدم ها اندازه گیری نمی‌شود. شهیدان بهشتی و مطهری رفتند و قابل اندازه گیری نبودند.

وزیر سابق رفاه با بیان اینکه اگر امروز باز صحنه انتخابات سال ۹۲ باشد باز به روحانی رای می‌دهم، گفت: بخشی از این دولت بودم و اشکالات زیاد در کارمان بود و هست، گاهی اوقات تصمیمات خوبی نگرفتیم، ولی قصد و نیت بدی نداشتیم و دلمان می‌خواست وضع زندگی مردم بهتر شود و هرچه در چنته داشتیم گذاشتیم.

وی با بیان اینکه معتقدم حتما از این شرایط عبور می‌کنیم افزود: حتما این کشتی به ساحل آرامش خواهد رسید.

ربیعی ادامه داد: از آمدن شریعتمداری که رفیق ۴۰ ساله‌ام است خوشحالم. در دوران جنگ ما در صف بودیم و وی در ستاد. دوستی ما ۴۰ ساله است و خوشحالم که او آمد و نمی‌تواند بگوید وزیر قبلی کار را خراب کرده است.

ربیعی خطاب به شریعتمداری افزود: معمولا مدیران جدید چند پاکت باز می‌کنند، پاکت اول اینکه می‌گوید شش ماه باید بررسی کنم، پاکت دوم آنکه مدیر قبلی گند زده و باید آن را پاک کنم و پاکت سوم اینکه می‌گویند مدتی بمان و برو. خب آقای شریعتمداری هیچ کدام را نمی تواند باز کند و آش کشک خاله‌اش است. من هم آش کشک خاله‌ات هستم.

وی خطاب به همکاران گذشته‌اش و وزیر جدید رفاه گفت: سه مسئله اساسی داریم یکی صندوق هاست؛ شما مدیر ۱۷ صندوق هستی. اگر نتوانیم اصلاح دردناک در آن صورت دهیم نظام را تحت مخاطره قرار می‌دهد. دوم تحولات اجتماعی عظیم است. وزارتخانه مسئول است. اتفاقات عظیم در نهادهای اجتماعی رخ داده و بار آن بر عهده بهزیستی و معاونت رفاه است. بخواهید یا نخواهید این وزارتخانه نقش گسترده در تحولات اجتماعی دارد.

وزیر سابق رفاه با بیان اینکه مسئول سیاست گذاری اشتغال هستیم افزود: بیکاری مسئله مهمی است. لجاجت دیکتاتور آمریکایی شاید مستقیم به وزارت ما مرتبط نباشد ولی از آثارش تاثیر می‌گیریم.

ربیعی افزود: این وزارتخانه سخنگوی فقرا و صداهای خاموش است. اینجا پناه 1.5 میلیونی بازنشستگان و کارگران دو میلیونی و خروجی سالی سه هزار یتیمی است که پناه ندارند. در گونه‌های فقر ،اینجا دارای فقر حمایتی بوده است. آقای میدری (معاون وزیر رفاه)  ۸۰ هزار بازمانده از تحصیل را به مدرسه برگرداند و ایده بازگرداندن بازمانده از تحصیل ها به مدرسه مربوط به وزارت رفاه بود.

وی به فقر درمانی و طرح تحول اشاره کرد و گفت: هرچند به ما تاختند و روزهای تلخی از زندگی من با طرح تحول گره خورد، اما مهمترین کار ، بیمه ۱۱ میلیون حاشیه نشین بود که باید از آنها محافظت کرد. معتقدم اینجا پناهگاه صداهای خاموش است.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بسته غذایی به مادران دارای فرزند شیرخوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، زینل پور گفت: بر اساس اعلام وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی برای مادران دارای فرزند شیر خوار در تمام استان‌های کشور تامین شده است.

وی ادامه داد:طرح یسنا شارژ اعتباری مبلغ ۶۰۰ هزار تومان برای خرید بسته غذایی و بهداشتی برای مادران دارای فرزند زیر دوسال دهک اول تا سوم جامعه است.
مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد، افزود:این طرح از ۳۰ فروردین با شارژحساب سرپرستان خانوار آغاز شد و مادران دارای فرزند زیر دوسال دهک یک تا سه می‌توانند بسته غذایی ۱۶ قلم کالایی و بسته بهداشتی هم شامل پوشک، شامپو و صابون را دریافت کنند.
وی ادامه داد: در طرح کالابرگ الکترونیک ۱۱ قلم کالایی است که در طرح یسنا علاوه بر این ۱۱ قلم کالا، غلات، مغزیجات، میوه و سبزیجات نیز  گنجانده شده است. 
زینل پور گفت: اطلاعرسانی مشمولان طرح از طریق پیامک وزارت رفاه صورت گرفته است ومادران مشمول از طریق برنامه کاربردی شما هم می‌توانند از شارژ اعتبار آگاه شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • ربیعی، وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است
  • نخست وزیر پیشین قطر خطاب به اعراب: به زانو درآوردن ایران را فقط در خواب خواهید دید!
  • اعلام عناوین شغل‌های سخت و زیان‌آور در خراسان جنوبی
  • نخست‌وزیر گینه نو خطاب به بایدن: ما آدم‌خوار نیستیم
  • خوش خبری برای مادران دارای فرزند شیرخوار در یزد
  • تخصیص بسته غذایی به مادران دارای فرزند شیرخوار