Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، عبدالکریم مرادی مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان  با اشاره به اینکه راهیان نور دانش آموزی این استان از 20 مهرماه آغاز شده است، گفت: یک هزار و 700 دانش آموزان دختر از مهرماه تا به امروز از مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان خوزستان بازدید نمودند و اعزام دانش آموازن پسر نیز از 22 آبان ماه به سمت یادمان های راهیان نور استان کرمانشاه آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دانش آموزان پسر از بهمن ماه هم می توانند با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان خوزستان، نسبت به شهدای دوران دفاع مقدس اطلاعات بیشتری کسب نمایند.

مرادی با بیان اینکه نمایش های فرهنگی بصیرتی راهیان نور باعث آشناسازی دانش آموزان با وقایع دفاع مقدس می شود، تاکید کرد: برگزاری نمایش فرهنگی_بصیرت در پادگان توحید کرمانشاه و اردوگاه شهید باکری خرمشهر یکی از برنامه های مهیج و اثرگذاری برای رده های سنی دانش آموزان است که می تواند از طریق هنر و نمایش، حس و حال رزمندگان دوران دفاع مقدس و همچنین رشادت ها و از جان گذشتگی های آنان را به نسل امروزی منتقل کند و به دفعات زیاد دیده شده است که دانش آموزان بعد از دیدن چنین صحنه های نمایشی، اشک ریختند و پی به مظلومیت شهدای دوران دفاع مقدس بردند.

مسئول سازمان اردویی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افزود: امسال ظرفیت اعزام 4هزار و 100 دانش آموزان به اردوهای راهیان نور را داریم اما با توجه به استقبال گسترده دانش آموزان، احتمالا این آمار به بالای 5هزار نفر نیز افزایش یابد و این یعنی اینکه خانواده های استان زنجان، نسبت به اعزام دانش آموزان و فرزندانشان به اردوهای راهیان نور اشتیاق فراوانی دارند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر

مراسم احیاء شب‌های قدر در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مراسم معنوی و پرفیض احیاء شب‌های قدر همچون سال‌های قبل در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ‌راه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برقرار است.

این مراسم با همکاری هیات انصارالحسین (علیه‌السلام) در روزهای ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین از ساعت ۲۲:۳۰ الی سه بامداد با سخنرانی و قرائت دعای جوشن کبیر و مداحی برگزار خواهد شد.

حضور در این مراسم برای عموم مردم آزاد است و امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد نیز فراهم شده.

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • باید در حوزه آموزش‌های ناب تربیتی تمرکز شود
  • اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آیا همه رزمنده‌ها روزه می‌گرفتند؟
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند
  • کاهش فقر حرکتی دانش آموزان
  • (ویدیو) هشدار مصطفی معین درباره مهاجرت دانش‌آموزان