Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@01:14:50 GMT

فوت دانش آموزان حادثه دیده بردسکنی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۲۰۹۱

فوت دانش آموزان حادثه دیده بردسکنی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، غلامحسین  غفوری، مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: ظهر دیروز،  یک دستگاه  وانت پیکان  با 4 دانش آموز مقطع ابتدایی در بولوار 13 آبان بردسکن برخورد کرد و دانش آموزان حادثه دیده برای مداوای بیشتر با دو فروند بالگرد  به بیمارستان های سبزوار و نیشابور  اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد:دو نفر از دانش آموزان مجروح به نام های امیر علی طاهریان مقدم و سجاد حسین پور  دیشب بر اثر ضربه مغزی در مراکز درمانی نیشابور و سبزوار جان باختند.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن افزود:مداوای مهدی جهانی فر و مهدی احمدی، دو دانش آموز مجروح این سانحه نیز ادامه دارد.

بردسکن در 132 کیلومتری سبزوار قرار دارد و فاصله این شهر تا نیشابور نیز 182 کیلومتر است.

 

انتهای پیام//م.م

 

فوت دو نفر از مصدومان حادثه رانندگی بردسکن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آموزان حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحمان اسپیدکار در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد واژگونی در کیلومتر ۱۷ محور "صفی آباد" حوالی روستای دلو بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی، کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در اثر این حادثه سرنشین جلوی خودرو به دلیل نداشتن کمربند ایمنی دچار مصدومیت شد خاطر نشان کرد: به راننده خودرو به دلیل بستن کمربند ایمنی در این حادثه آسیبی وارد نشد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان حاضر در صحنه علت این حادثه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است، یادآور شد: رانندگان عزیز به جهت کاهش وقوع تصادفات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را همواره مد نظر قرار دهند و با بستن کمربند ایمنی از جان خود محافظت کنند

کد خبر 6089448

دیگر خبرها

  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت