Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@22:10:41 GMT

یکی از مدیران فیس بوک مجبور به استعفا شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۲۱۸۱

یکی از مدیران فیس بوک مجبور به استعفا شد

زمانی که پالمر لاکی یکی از موسسان شرکت اکیولس که توسط فیس بوک خریداری شده بود از این شرکت خداحافظی کرد، شایعاتی در مورد مشکوک بودن این رویداد منتشر شد که حالا افشا شده است.

به گزارش صدای ایران از مهر، در آن زمان علت این استعفا به طور رسمی اعلام نشد، اما گفته شد کمک مالی بی سروصدای لاکی به یک گروه حامی ترامپ عامل این مساله بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما به تازگی و با افشای محتوای برخی ایمیل ها مشخص شده که مدیران ارشد شرکت فیس بوک و از جمله خود مارک زاکربرگ، لاکی را پس از مشخص شدن کمک وی به حامیان ترامپ برای حمایت علنی از یک کاندیدای لیبرال انتخابات ریاست جمهوری امریکا به نام گری جانسون در سال ۲۰۱۶ تحت فشار گذاشته اند.

به دنبال مقاومت لاکی، فیس بوک وی را برای خروج از این شرکت تحت فشار گذاشته و در نهایت او را اخراج کرده است، البته وی به دنبال این مساله ۱۰۰ میلیون دلار پاداش خروج دریافت کرده است.

ظاهرا مواضع سیاسی لاکی تنها یکی از مسائلی بوده که به استعفای وی منجر شده است. عدم شفافیت و کاهش نقش وی در رسیدگی به فعالیت های روزمره اکیولس هم در این مساله بی تاثیر نبوده است. فیس بوک خود دخالت مسائل سیاسی در اخراج این مدیر ارشد را رد کرده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مدیر فیس بوک استعفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۲۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تغییر معاون اول قوه قضاییه از زبان اژه‌ای

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای گفت: مدتی پیش معاون اول قوه قضاییه با استدلالی که داشتند استعفا دادند و براساس همان توضیحات استعفا را پذیرفتم.

او افزود: بیش از تمام موضوعات دیگر، درباره انتصاب معاون قوه قضائیه با افراد مختلف مشورت کردم. براساس شاخص‌ها و وظایف معاون اول، پس از مشورت‌ها ‌ و جمع‌بندی، خلیلی به عنوان معاون اول قوه قضائیه منصوب شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896732

دیگر خبرها

  • نبرد بزرگی که پس از مرگ انسان آغاز می‌شود
  • برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی منابع انسانی شرکت آبفای استان یزد
  • زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس
  • علت تغییر معاون اول قوه قضاییه از زبان اژه‌ای
  • فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه در اسرائیل در پی جنگ غزه
  • انفجار در بزرگترین شرکت جنگ افزار سازی انگلیس
  • دیپلمات سابق ایران: اینکه 10 کشور برای دفع حمله ایران مجبور به همکاری بودند مهم است
  • قانون جهش دانش‌بنیان مهم‌ترین سرفصل کاری معاونت علمی در ۱۴۰۳
  • لحظه‌ای که لاپورتا آرزو می‌کرد هرگز نبیند (عکس)