Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-مسعود رضایی نماینده شیراز در روزنامه شرق نوشت:هم‌زمان با راهپیمایی اربعین و حضور میلیونی مردم کشورمان در این مراسم عظیم اسلامی، متأسفانه صداوسیما گزارش‌هایی را از رسانه ملی پخش کرد که فحوای آن این بود که خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی به زائران، کاستی‌ها و ضعف‌هایی جدی داشته است؛ اما سؤال این است که تا چه حد می‌توان در این زمینه دولت را مقصر و انتقادهای رسانه ملی دراین‌باره را درست و منطقی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیت آن است که در آن شرایط خاص، صداوسیما در حالی انگشت روی این مسئله گذاشت و آن را به شکلی که مدنظرش بود، برجسته کرد که اصولا موارد مطرح‌شده جزء وظایف دولت نیست.
در واقع دولت در چنین مواردی فقط باید بستر و زمینه را فراهم کند؛ اما نمی‌تواند از بیت‌المال برای این موضوع هزینه کند؛ زیرا دولت وکیل و امانتدار بیت‌المال است.
در این موارد، باید خیرین و بخش خصوصی وارد شوند و دولت تنها می‌تواند در فراهم‌کردن امنیت، بستر و جا و مکان ورود پیدا کند. اگر دولت در این زمینه‌ها کم‌کاری کند، می‌توانیم انگشت اتهام را متوجه او کنیم؛ ولی در مواردی که دولت اصلا وظیفه‌ای ندارد و نباید از بیت‌المال در آن مورد هزینه کند، نمی‌توان قصوری را متوجه او کرد.صداوسیما متأسفانه یک اشکال اساسی دارد و آن این است که با مسائل سیاسی برخورد می‌کند و تنها از منظر یک طیف به ماجرا نگاه می‌کند؛ در‌حالی‌که رسانه متعلق به همه مردم، گروه‌ها و احزاب است؛ زیرا بودجه آن را مردم می‌دهند و بنابراین این رسانه باید با یک چشم به همه گروه‌ها نگاه کرده و از سیاه‌نمایی بپرهیزد.
انتظار این است که این رسانه تنها واقعیت را بیان کند؛ زیرا باید امین مردم باشد، ولی هنوز این موضوع در صداوسیما دیده نشده است.دولت در ایام برگزاری راهپیمایی اربعین در ارائه امکانات رفاهی، فراهم‌کردن جا و مکان، ایجاد امنیت و نظارت بر نحوه ورود و خروج زائران، اقدامات خوب و درخور توجهی انجام داد که شایسته تقدیر و تشکر است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در  همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها که عصر چهارشنبه به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، تقویت فعالیت‌های جهادی را مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: بهترین نوع مشارکت مردم، مشارکت در فعالیت‌های جهادی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم افزود: اعتقاد داریم موفق‌ترین نوع خدمت رسانی به مردم توسط گروه‌هایی رقم می‌خورد که از جنس خود مردم هستند و با انگیزه الهی و در راستای اعتقادات دینی گام بر می‌دارند.

وی گفت:‌جبهه استکبار با هر امکاناتی که داشته باشد توان مقابله با «قدرت ایمان» را ندارد. شهید سلیمانی نماد برجسته‌ای از همین گفتمان است که توانست استکبار را به ذلت بکشاند.

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

آیت الله نجم الدین طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در این همایش از فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها قدردانی کرد.

در ابتدای این همایش گزارشی از برخی اقدامات و فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها ارائه شد. ساخت مسکن، درمانگاه، مسجد، مدرسه و خدمت رسانی به مردم در نقاط محروم یا حادثه دیده از جمله، میانه، سرپل ذهاب، سی‌سخت، زابل و پل‌دختر، از جمله سرفصل‌های ارائه شده در این گزارش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • قهرمانان، رسانه گویای هویت ملی ایران‌اند
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود