Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:17:05 GMT

۲۸ میلیارد تومان کشفیات کالای قاچاق در استان زنجان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۲۳۶۴

۲۸ میلیارد تومان کشفیات کالای قاچاق در استان زنجان

سردار علی آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر به کشفیات کالای قاچاق در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی هفت ماه امسال بیش از ۲۸ میلیارد تومان کشفیات کالای قاچاق در استان زنجان بوده است.

وی اظهار کرد: کشفیات کالای قاچاق در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۷ درصد افزایش دارد. 

فرمانده انتظامی استان زنجان بابیان اینکه کشف کالای فرهنگی در هفت ماه امسال در استان ۲۸ درصد رشد دارد، ابراز کرد:  متأسفانه در این وضعیت بد اقتصادی کالای قاچاق افزایش‌یافته ولی پلیس با این معضل برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادی تأکید کرد: بیشتر کالاهای قاچاق کشف‌شده در استان زنجان مربوط به منسوجات، دارو، پارچه و لوازم‌خانگی  و مشروبات الکلی بوده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: باید در راستای مبارزه با قاچاق کالا تنها نیروی انتظامی دخیل نیست و باید تمام سازمان‌ها دخیل باشند و با این کار به تولید و اشتغال کمک کنیم.

آزادی افزود: در راستای کاهش مبارزه با مواد مخدر باید همه پای‌کار بیایند وباهم وحدت داشته و با معضل قاچاق مبارزه و مقابله بکنند. 

کد خبر 4455771

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس جرم علی آزادی یوم الله 13 آبان بوشهر اربعین 97 مشهد اربعین حسینی شهرکرد راهپيمايي 13 آبان گرگان پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه خرم آباد یاسوج شیراز شهادت امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۲۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در یک انبار در شهرستان خرم آباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.
سرداریحیی الهی افزود: مأموران کلانتری ۱۹ خرم آباد پس از تکمیل تحقیقات میدانی و با انجام اقدامات اطلاعاتی از صحت موضوع، یک انبار را در این خصوص شناسایی و در بازرسی آن تعداد ۲۰۰ قلم انواع لوازم خانگی و آشپزخانه غیرمجاز قاچاق به ارزش ریالی ۱۲ میلیارد ریال کشف کردند.
سردار الهی با بیان این که یک نفر در این رابطه دستگیر شد گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان لرستان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص توزیع و یا فروش قاچاق کالای خارجی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق در کرمان
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟
  • چرا واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ به کشور ممنوع شد؟