Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - تیری آنری، سرمربی موناکو پس از شکست تیمش مقابل پاری‌سن‌ژرمن گفت: تفاوت در کیفیت دو تیم کاملاً مشهود بود. ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روند ناکامی‌های تیم فوتبال موناکو در رقابت‌های این فصل لوشامپیونه فرانسه همچنان ادامه دارد و حتی انتصاب تیری آنری به عنوان سرمربی جدید سرخ و سفیدپوشان فرانسه هم نتوانسته این تیم را از این وضعیت بحرانی خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته سیزدهم لیگ یک فرانسه با نتیجه 4 بر صفر توسط میهمان خود، پاری‌سن‌ژرمن تحقیر شدند تا همچنان با 7 امتیاز در رده نوزدهم جدول 20 تیمی این رقابت‌ها باشند.

آنری که از زمان قبول سرمربیگری موناکو در 6 بازی از رقابت‌های مختلف 4 شکست و 2 تساوی را با این تیم تجربه کرده، پس از ثبت شکست سنگین دیگری در کارنامه‌ خود و تیم تحت‌هدایتش گفت: تفاوت در کیفیت دو تیم کاملاً مشهود بود. در شروع بازی پاری‌سن‌ژرمن آرام نبود، اما در نهایت آنها به یک پیروزی آسان دست یافتند.

اسطوره فوتبال فرانسه و باشگاه آرسنال صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: بازیکنان ما به هر حال سعی کردند تمرکز خود را در این بازی از دست ندهند و با وجود تمامی مصدومانی که داشتیم، موقعیت‌هایی روی دروازه پاری‌سن‌ژرمن خلق کردیم. به هر حال باید مثبت فکر کنیم و به فکر بازی‌های پیش‌رو باشیم.

سرمربی موناکو که در این بازی ناصر شادلی و جوردی امبولا هم به لیست مصدومانش اضافه شدند، تصریح کرد: ما دو بازیکن دیگر را هم به دلیل آسیب‌دیدگی از دست دادیم. سناریویی تکراری برای ما رقم خورد، از دست دادن نتیجه و بازیکنان!

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 4 بر 1 پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان / به روایت کارتون

در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن میهمان بارسلونا بود و موفق شد با برتری مقابل این تیم به مرحله بعد صعود کند.

دانلود (17.2MB)

دیگر خبرها

  • نظر تیری آنری در مورد انتقادات ژاوی از داور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ بارسایی ها مرتکب اشتباهات زیادی شدند! / زیرنویس فارسی
  • حیرت زدگی تیری آنری از تکل کانسلو روی دمبله در دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / زیرنویس فارسی
  • پیروزی 4 بر 1 پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان / به روایت کارتون
  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم
  • انریکه: با حضور آرائوخو هم می‌توانستیم بارسلونا را ببریم؛ کارت قرمز عادلانه بود؟ ندیدم!
  • ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است