Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از رشت، محمدرضا شیرزاد معاون مالی و اقتصادی شهرداری رشت و هومن روایی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت به نمایندگی از مجموعه مدیریت شهری رشت حضور داشتند.

محمدرضا شیرزاد معاون مالی اقتصادی شهرداری رشت در این جلسه اظهار کرد: محلات جماران، سلیمانداراب، نخودچر، پاسکیاب و استخر عینک به عنوان محلات هدف رشت در قالب سند بازآفرینی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   وی با اشاره به تلاش شهرداری برای جذب سرمایه گذاری و توسعه تالاب عینک بیان کرد: شهرداری رشت برای آزادسازی مناطق پیرامون تالاب عینک هزینه های زیادی انجام داده و قطعاً شرکت آب و منطقه ای و وزارت علوم برای بهره برداری دراز مدت و جذب سرمایه گذار می توانند نقش مهمی ایفا کنند.
هومن روایی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری رشت با اشاره به سند بازآفرینی شهری اظهار کرد: سند بازآفرینی، سندی مردم نهاد و برنامه محور با رویکرد مشارکتی از پایین به بالا و با استفاده از روش راهبردی است که به استناد ماده ۱۶ قانون حمایت از بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری تهیه و در سال ۱۳۹۳ توسط هیات دولت مصوب شد.

وی هدف از تدوین سند بازآفرینی را ایجاد وحدت رویه و مشارکت بین دستگاه ها در مقیاس ملی و محلی عنوان کرد.

گفتنی است افق زمانی سند بلند مدت بوده و براساس سند بازآفرینی ترتیب مدیریتی ستاد های بازآفرینی به ترتیب شامل ستاد ملی بازآفرینی، ستاد استانی و ستاد شهرستان است که در ذیل ستاد شهرستان چهار کمیته با ریاست فرماندار و با حضور دستگاه های دولتی نسبت به تهیه اقدام “برنامه مشترک اقدام می کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تالاب دستگاه های دولتی سالن اجتماعات سرمایه منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود اسماعیل بیگی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار و اعضای این ستاد در اسلامشهر قدردانی کرد و گفت: اسلامشهر و یکی دیگر از شهرستان‌های استان سال گذشته بیشترین نذورات را در امر بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند که قابل تقدیر است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران با بیان اینکه مؤسس ستاد بازسازی عتبات عالیات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: با همت این شهید والامقام اقدامات بسیاری توسط این ستاد در سال‌های گذشته صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر توسعه حرم حضرت سیدالشهداء (ع) در حال انجام است و مردم می‌توانند در این پروژه مشارکت داشته باشند.

بر اساس این گزارش در ادامه این جلسه حجت الاسلام سراقی رئیس ستاد بازسازی اسلامشهر به ارائه گزارشی از اقدامات این ستاد در سال گذشته جهت جمع آوری نذورات مردم شهرستان پرداخت.

کد خبر 6088706

دیگر خبرها

  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • دولت به تعهد خود در بازآفرینی شهری بندرعباس عمل کند