Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک ارزشمند شیاطین سرخ، ۱۲ روز آینده را صرف ریکاوری از مصدومیتش خواهد کرد.

طرفداری- پس از غیبت در شهرآورد منچستر به دلیل مصدومیت، قرار نیست پل پوگبا به اردوی تیم ملی فرانسه ملحق شود.

به گزارش اسکای، این هافبک ۲۵ ساله که در بازی منچستریونایتد مقابل یوونتوس دچار آسیب دیدگی شد، با تایید ژوزه مورینیو در دیدار فرانسه مقابل هلند و اروگوئه شرکت نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورینیو که بابت غیبت پوگبا در بازی مقابل منچسترسیتی ناراحت بود، گفت:

نباید پس از باخت در مورد بازیکنی حرف بزنم که بازی نکرده است. چنین مسئله‌ای را دوست ندارم ولی او در خیلی از جوانب بازی برای ما اهمیت دارد. به دلیل بازی نکردن او، مجبور شدیم از (مروان) فلینی‌ای استفاده کنیم که برای حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین آماده نبود. اگر زمانی که بازی ۲-۱ بود، یک فلینی تازه نفس به زمین می‌فرستادیم، به نظرم حریف به دردسر بزرگی می‌افتاد. اما در عوض او تلاش زیادی برای ماندن در زمین انجام داد. پس بله، به دلایل مختلف غیبت پل را حس کردیم ولی این بهانه‌ای برای باختن در این بازی نیست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد حسین هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی