Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بر ترویج نشاط اجتماعی توسط جمعیت هلال احمر تاکید کرد. ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سیده حمیده زرآبادی شامگاه یکشنبه ضمن بازدید از درمانگاه هلال احمر در سیزدهمین جلسه شورای معاونین  جمعیت هلال احمر که با حضور مدیرعامل، معاونان و پرسنل جمعیت هلال احمر استان قزوین تشکیل شد، شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات هلال احمر استان، اظهار داشت: عملکرد خوب مجموعه هلال احمر استان قابل تحسین است.

وی ماهیت کاری هلال احمر را حضور در تمامی لحظات زندگی انسان‌ها دانست و گفت: هلال احمر چه در مباحثی که مربوط به ناراحتی و غم انسانهاست که زلزله کرمانشاه یکی از موارد آن بود، با خلوص نیت در کنار مردمی بودند که در آن لحظه نیاز به کمک داشتند و چه در بحث شادی‌هایشان که لطمه‌ای به آن وارد نشود که آن را هم می‌توان در پایگاه‌های نوروزی هلال احمر حس کرد که تلاش شده تا در مسیر شادی مردم خللی ایجاد نشود.

زرآبادی خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از درمانگاه هلال احمر به عمل آمد خوشبختانه رضایت مندی مردم مطلوب بود و این نشان از این است که هلال احمر استان قزوین در وظایفی که بر عهده گرفته، موفق عمل کرده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افرادی که در هلال احمر مشغول به خدمت هستند روحیه جوان دارند چراکه ماهیت کار هلال احمر صداقت، انگیزه و از خودگذشتگی است.

زرآبادی عنوان کرد: پروژه هایی که در  هلال احمر در دست اقدام بوده نقطه‌های قوتی برای هلال احمر استان است چراکه از امکاناتی که در اختیار دارد در جهت ایجاد نشاط اجتماعی در استان استفاده می‌شود که حرکتی قابل تحسین است.

لازم به ذکر است سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از مجموعه ورزشی هلال احمر استان قزوین نیز بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/م

R41364/P1486/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مسعود مثنوی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید.

کد خبر 747356

دیگر خبرها

  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت