Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی گفت: ۱۱۰ نفر با گاز منوکسید کربن در تالار عروسی در سیلوانا ارومیه مسموم شدند.

به گزارش رکنا، باقر بهرامی رئیس مرکز مدیریت حوادث Accidents و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی گفت: در ساعت ۲۱:۴۳ دیشب گزارشی مبنی بر مسمومیت با گاز منوکسید کربن در تالار عروسی در روستای زیوه از توابع بخش سیلوانا ارومیه به مرکز فوریت‌های پزشکی اعلام شد که نیرو‌های امدادی و پزشکی بلافاصله در محل حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۱۰ نفر در تالار عروسی با گاز منوکسید کربن مسموم شده بودند که بلافاصله به مرکز درمانی منتقل شدند.

بهرامی با بیان اینکه براساس گزارش اعلامی بخاری‌های نصب شده در تالار فاقد دودکش استاندارد بودند، اظهار کرد: مصدومین در بیمارستان طالقانی ارومیه بستری و حال عمومی آن‌ها خوب است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی بابیان اینکه خوشبختانه این حادثه Incident فوتی نداشت تصریح کرد: درحال حاضر ۱۲ نفر بستری شده و مابقی مصدومین سرپایی درمان و مرخص شدند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سکوت تلخ دختر 14 ساله کرمانشاهی در اسارتگاه روستایی شیطانی ناگهان زمین دهن باز کرد و زن جوان را بلعید + فیلم مرگ دردناک یک پلیس هنگام تعقیب دزدان بانک + فیلم حبس تعدادی از بانوان تماشاگر هنگام بازی پرسپولیس و کاشیما در اتوبوس + فیلم آرین 4 ساله چطور در دیگ قرمه سبزی یک رستوران تهران افتاد؟ جزئیات قتل های تکان دهنده در زندان زنان تهران / فرشته را برای سکوت کشتند ! نقشه عربستان برای ترور سردار قاسم سلیمانی + جزئیات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا لحظه هولناک مرگ سه عابر زیرقطار+ فیلم آغاز مرمت آرامگاه کوروش با همکاری ایتالیا تومور سرطانی در مغز قاتل کرجی او را به دادگاه کشاند ! سرنوشت شوم شهناز در آن شب سرد! جاسوس منحرف انگلیسی در قامت مجتهد برای ثبت نام در خبرگان+ فیلم چهارمین سردمخانه سیاه در بیرجند پلمب شد + عکس کاشت ناخن و ناخن های مرده!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه حوادث Accidents پزشکی حادثه Incident اخبار حوادث آذربایجان غربی زن و مرد گاز عروسی ارومیه عکس فیلم ایران زن بازی تهران سرقت افزایش مرد دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، به مناسبت هفته سلامت، سه مرکز جامع سلامت خانواده در همدان با حضور مسئولین استانی کلنگ زنی و افتتاح شد.

محمد ربیع یگانه، در مراسم کلنگ زنی مرکز سلامت خانواده امام سجاد(ع)، اظهار داشت: مرکز خدمات جامع سلام امام سجاد(ع) در سال ۱۴۰۳ و امروز کلنگ زنی شد که عرصه آن سه هزار و ۵۰۰ متر و اعیان این مرکز یک هزار مترمربع خواهد بود.

سرپرست مرکز بهداشت همدان با اشاره به اینکه این مرکز ۱۹ هزار و ۲۶۱ نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد، افزود: این مرکز در چهار طبقه احداث خواهد شد و محل تامین اعتبار آن از سفر ریاست جمهور، منابع انسانی و دانشگاه علوم پزشکی همدان با اعتبار مورد نیاز ۳۰ میلیارد تومان است.

وی همچنین در آیین افتتاحیه مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد سلطانی صحت، بیان کرد: این مرکز از سال ۱۳۹۶ شروع و در اسفند ۱۴۰۲ به متراژ یک هزار ۵۰۰ متر مربع عرصه و ۶۰۰ متر مربع اعیان با جمعیت تحت پوشش ۲۰ هزار نفر به پایان رسید.

ربیع یگانه با اشاره به اینکه برای مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد سلطانی صحت مبلغ ۱۱ و نیم میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: ۵۰۰ میلیون تومان از اعتیار هزینه شده توسط خیر نیک اندیش زنده یاد نعمت الله سلطانی صحت پرداخت و مابقی از سفر ریاست جمهوری، منابع انسانی و دانشگاه علوم پزشکی همدان انجام شده است.

سرپرست مرکز بهداشت همدان همچنین در آیین افتتاحیه مرکز سراج همدان، عنوان کرد: سال شروع ساخت این مرکز در سال ۱۴۰۳ بوده و بیماران دارای اختلال روانپزشکی شهرستان همدان را تحت هدف خود قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه مرکز سراج همدان ۵ الی ۷ نفر پرسنل دارد، اظهار داشت: هزینه ساخت این مرکز دو میلیارد تومان و هزینه تجهیزات ۷۰۰میلیون تومان می باشد که از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی همدان تامین اعتیار شده است.

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه تولید طلا در پی حراج شمش در مرکز مبادله
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • ۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای واردات در مرکز مبادله تامین شد
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است
  • صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت