Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:35:49 GMT

کار سخت سایپا در مقابله با جان سخت های ماشین

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۲۷۴۶

کار سخت سایپا در مقابله با جان سخت های ماشین

سایپا در تهران کار دشواری مقابل میهمان خود، ماشین سازی خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه" ، تیم های سایپا تهران و ماشین سازی تبریز در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران در روز چهارشنبه در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم خواهند رفت. سایپا در شرایطی میزبان این دیدار است که هفته گذشته با نتیجه سه بر صفر مغلوب سپاهان در اصفهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم پیش از تساوی خانگی مقابل پرسپولیس، با نتیجه دو بر یک مغلوب استقلال در هفته نهم شده بود. شاگردان دایی از آغاز فصل پاییز رنگ برد را ندیده اند! آخرین برد آنها مربوط به بازی هفته هفتم شان مقابل نفت مسجد سلیمان می شود که در آخرین روز فصل تابستان رقم خورد. در چنین شرایطی، نارنجی پوشان باید به مصاف ماشین سازی بروند که پس از حضور رضا مهاجری، طعم باخت را نچشیده است.

 

ماشین سازی آغاز خوبی در لیگ برتر نداشت اما تغییر سرمربی در این تیم جواب داد. مهاجری جانشین کریمی شد و با این تغییر، ماشین سازی از قعر فاصله گرفته و راهی میانه های جدول رده بندی شد. آخرین باخت ماشین سازی به دربی تبریز در هفته ششم بر می گردد. بعد از این بازی بود که مهاجری به عنوان سرمربی در ماشین سازی آغاز به کار کرد. ماشین سازی با مهاجری 5 بازی در لیگ برتر انجام داده و تا کنون باختی را متحمل نشده است. این تیم در شرایطی بدون باخت در حال پیشروی است که با توجه به شرایط عجیب پیش از آغاز فصل، با کمبود وحشتناک بازیکن مواجه است.

 

تقابل با تیمی چون ماشین سازی که در سه ماه اخیر مقابل شکست، جان سخت نشان داده، کار سختی است که شاگردان علی دایی پیش رو دارند.

 

ماشین سازی تبریز سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هفته با جوی پایدار در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش یابی، سرعت وزش باد در ساعات بعدازظهر بیشتر است و روند افزایش ۲ تا ۴ درجه‌ای دمای هوا ادامه دارد

دیگر خبرها

  • آغاز هفته با جوی پایدار در سمنان
  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • آغاز طرح تکمیلی ایمن‌سازی فلج اطفال در نیشابور
  • برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران
  • عملیات عمرانی سردرب بازار حرم‌خانه تبریز آغاز شد
  • آغاز عملیات آماده‌سازی سایت ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • شمسایی: افغانستان پتانسیل شگفتی‌سازی مقابل ما را دارد
  • آغاز فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه
  • تجمع مقابل سفارت اردن در تهران (عکس)