Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@05:42:29 GMT

ماجرای توقیف 21 خودروی قاچاق خارجی در مسیر تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۲۸۵۴

رکنا: سرپرست مرزبانی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ واردکننده خودرو‌های خارجی قاچاق در مرز‌های آبی استان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ سهراب سجادی سرپرست مرزبانی استان هرمزگان از بندرعباس ،گفت: ماموران مرزبانی شهرستان پارسیان موفق به انهدام باند قاچاق Contraband واردات خودرو خارجی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اقدام به موقع مرزبانان و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه محموله کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

سرپرست مرزبانی استان هرمزگان گفت: در این عملیات یک فروند لندینگ کرافت حامل خودرو‌های خارجی قاچاق، توقیف و ۲۱ دستگاه خودروی خارجی قاچاق از نوع مینی بوس، تویوتا و هایمن کشف شد.

سرهنگ سهراب سجادی افزود: ارزش محموله کشف شده ۱۳۷ میلیارد ریال است.

وی گفت: از شناور توقیف شده ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق هم کشف شده است.

سرپرست مرزبانی استان هرمزگان افزود: در این رابطه یک متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سکوت تلخ دختر 14 ساله کرمانشاهی در اسارتگاه روستایی شیطانی ناگهان زمین دهن باز کرد و زن جوان را بلعید + فیلم مرگ دردناک یک پلیس هنگام تعقیب دزدان بانک + فیلم حبس تعدادی از بانوان تماشاگر هنگام بازی پرسپولیس و کاشیما در اتوبوس + فیلم آرین 4 ساله چطور در دیگ قرمه سبزی یک رستوران تهران افتاد؟ جزئیات قتل های تکان دهنده در زندان زنان تهران / فرشته را برای سکوت کشتند ! نقشه عربستان برای ترور سردار قاسم سلیمانی + جزئیات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا لحظه هولناک مرگ سه عابر زیرقطار+ فیلم آغاز مرمت آرامگاه کوروش با همکاری ایتالیا تومور سرطانی در مغز قاتل کرجی او را به دادگاه کشاند ! سرنوشت شوم شهناز در آن شب سرد! چای گیاهی برای اندام های زیبا+دستور تهیه زنی عجیب که در جعبه 50 سانتی متری زندگی می کند+عکس جاسوس منحرف انگلیسی در قامت مجتهد برای ثبت نام در خبرگان+ فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه قاچاق Contraband اخبار حوادث خارجی باند استان هرمزگان هرمزگان قاچاق خودرو عکس فیلم ایران زن بازی تهران سرقت افزایش مرد دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی قاچاق ۱۰ میلیارد تومانی در تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سید علی میرموسوی با بیان اینکه طبق موضوع ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هر شخص که مرتکب قاچاق کالا و ارز و حمل و یا نگهداری آن شود، علاوه بر ضبط کالا یا ارز، به جریمه های نقدی محکوم می‌شود، گفت: خودروی قاچاق کشف شده در تهران برای مصارف خدمت‌رسان وارد کشور شده بود، اما فروشنده برای مصرف شخصی و غیر از مجوز وارداتی اقدام به فروش آن کرده بود.

وی با بیان اینکه  ارزش ریالی این پرونده مبلغ ۱۰.۵ میلیارد تومان بر آورد شده، تصریح کرد: این کالا توسط بازرسین سازمان صمت کشف و ضبط و جهت رسیدگی  به مراجع قانونی تحویل داده شده است.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران در ادامه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴.ir گزارش کنند و گفت: همچنین در اجرای طرح بازرسی و نظارت ایام پایانی سال و طرح نظارتی برخورد با کالاهای قاچاق از یک واردکننده لوازم یدکی خودرو بیش از ۴۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق محرز کشف شده است.

به گفته این مقام مسئول طرح بازرسی و نظارت بر کالاهای قاچاق به‌ویژه لوازم یدکی خودرو در سطح استان در حال اجرا است و بازرسان این اداره کل با همکاری سایر دستگاه های اجرایی، انتظامی و امنیتی بر بازار عرضه این کالاها نظارت دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • توقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی در هندیجان
  • خودروی قاچاق ۱۰ میلیارد تومانی در تهران
  • کشف خودروی قاچاق ۱۰ میلیارد تومانی در تهران
  • توقیف ۴۰ خودروی شوتی در هرمزگان
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی سواری شوتی در هندیجان
  •  توقیف ۴۰ دستگاه خودروی شوتی قاچاق دربندرعباس
  • بررسی پرونده توقیف خودروی اتباع خارجی غیرمجاز
  • کشف ۵۲ تُن انواع مواد مخدر و توقیف ۶۳۰ خودرو در هرمزگان
  • بررسی پرونده توقیف خودروی اتباع خارجی غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • توقیف ۴ خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان