Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@19:38:13 GMT

19.4کیلوگرم هرویین فشرده در مرز دوغارون کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۲۸۷۴

19.4کیلوگرم هرویین فشرده در مرز دوغارون کشف شد

محمد کوه گرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: این مقدار مواد مخدر درون پوسته گردو جاسازی شده بود و دو تبعه افغانستان در جریان این کشف دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
وی گفت: کشف مواد مخدر مذکور پس از عبور خودروی ترانزیتی افغانستانی از دستگاه ایکس ری گمرک دوغارون صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرز و گمرگ دوغارون در 18 کیلومتری تایباد قرار دارد. تایباد نیز در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.
7494/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی افغانستان جنوب شرقی گمرک مشهد مواد مخدر منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد مخدر در کرمان

علیرضا سوری گفت: ماموران ایستگاه بازرسی سه‌راهی راین در پی دریافت خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران مبنی بر ورود یک دستگاه تریلر حامل مواد افیونی به حوزه استان کرمان، تریلر‌های عبوری از این ایستگاه را با دقتی دوچندان تحت بازرسی قرار دادند.

وی افزود: بدین منظور تریلر مورد نظر پس از چندین ساعت پایش دقیق خودرو‌های عبوری توقیف و در بازرسی از چند گالن جاساز شده در آن، ۸۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف و در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان تصریح کرد: ماموران در ادامه این عملیات به کمک سگ‌های موادیاب از یک دستگاه اتوبوس عبوری نیز که از زاهدان عازم کرمان بود، ۶۸ کیلو تریاک کشف و راننده آن را به همراه ۲ متهم عملیات اول به مراجع قضائی معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • دستگیری ۲ متهم به قاچاق مواد مخدر در کاشمر
  • واکنش رائفی‌پور به قتل حجت‌الاسلام اکرمی در ماهشهر
  • تردد ۲۷ هزار مسافر در مرز دوغارون
  • رفت و آمد ۲۷ هزار مسافر از گذرگاه مرزی دوغارون خراسان رضوی
  • رفت و آمد ۲۷ هزار مسافر در مرز دوغارون خراسان رضوی
  • حضور بیش از ۱۹ هزار مسافر در شهرستان تایباد
  • طرح «باک پُر» در مرز زمینی دوغارون به اجرا در آمد
  • مسمومیت شدید جوان مشهدی در پی بلع مواد مخدر
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر