Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@13:48:55 GMT

پدر و مادر مقصر سقوط فرزند در قابلمه قرمه‌سبزی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۳۰۷۷

کمیسیون سه نفره کارشناسان دادگستری پدر و مادر کودک ۴ ساله‌ای را که در دیگ قورمه‌سبزی افتاده بود به یک اندازه در مرگ وی مقصر شناخت.

به گزارش ایسنا، «ایران» نوشت:  ۲۷ اسفند سال گذشته مأموران کلانتری ۱۴۵ ونک در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از سقوط مرگبار کودکی چهار ساله در دیگ قورمه سبزی خبر داد. به‌دنبال اعلام این خبر تحقیقات از سوی بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد پدر و مادر آرین از هم جدا شده و پسر کوچولو آخر هفته نزد مادرش بوده است، اما در یک لحظه پسرک داخل دیگ قورمه سبزی رستوران پدربزرگش می‌افتد. به‌دنبال مرگ کودک چهار ساله بازپرس محسن مدیر روستا دستور تشکیل کمیسیون رسمی دادگستری را صادر کرد.

هیأت یک نفره پدر بزرگ آرین را در این ماجرا مقصر دانست، اما با اعتراض پدربزرگ به حکم، این بار کمیسیون سه نفره تشکیل شد و درنهایت کارشناسان، مادر را ۵۰ درصد و پدر آرین را نیز ۵۰ درصد در این حادثه مقصر دانستند. با اعلام این موضوع پدر آرین به نظریه هیأت سه نفره اعتراض کرد و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سوختگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۳۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر, خاطره استاد رضایی، رئیس کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم در نشست خبری کمیسیون بنیاد بانوان کارآفرینی گام دوم گفت: به نمایندگی از حوزه بانوان و جوان سعی کردیم یکسری از بانوان تأثیرگذار از حوزه‌های مختلف اعم از حوزه‌های کشاورزی, حقوقی, صنایع دستی به ویژه صنعت فرش دستباف, مشاغل خانگی, حوزه‌های دانشگاهی, حوزه مادر و کودک و حوزه روانشناسی و جامعه شناسی را با هم تجمیع و با معرفی ظرفیت‌ها, اهداف و عملکرد بنیاد تبیین شود.

وی ادامه داد: تصمیم گرفته شد پروژه‌های سال ۱۴۰۳ را با پیش درآمد امسال تا پایان ماه اسفند رقم بزنیم و از فروردین سال ۱۴۰۳ در حوزه زنان به طور تخصصی وارد شویم.

استاد رضایی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌ها موجود، تمام تلاش مجموعه این است ظرفیت‌ها با محوریت بانوان و جوانان شناسایی و کارشناسان در بنیاد کارآفرینی گام دوم وارد مبحث توسعه محلات شوند.

وی به نقش مادر و محوریت زن در جامعه اشاره کرد و افزود: امید واقع‌بینانه مساله بسیار مهمی است در حقیقت ما مادران حذف امید و فردای فرزندان را نداریم و این در حالی است که پرورش و رشد من مادر برای سازندگی مدیران جامعه مهم و امری حیاتی است.

این بانوی کارآفرین تاکید کرد: در این کمیسیون فضای روحیه احترام به ملیت گرایی بر پایه انسانیت مورد توجه است.

کد خبر 6081145

دیگر خبرها

  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار از امروز
  • بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
  • اعتبار بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار واگذار شد
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار
  • درگذشت مادر شهید قاسمی ابوزیدآبادی
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزندشيرخوار
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • ریواس کجا می‌روید؟ چند است؟ فواید ریواس چیست و چطور باید آن‎را خورد؟
  • فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما