Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:12:35 GMT

30 قصابی در مشهد گوشت وارداتی عرضه می کنند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۳۱۰۹

30 قصابی در مشهد گوشت وارداتی عرضه می کنند

مشهد- ایرنا- رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت دامی مشهد گفت: 30 قصابی با نظارت مدیریت بازرسی اتاق اصناف مسئولیت توزیع گوشت قرمز منجد وارداتی به قیمت مصوب کمیسیون تنظیم بازار خراسان رضوی را در سطح شهر مشهد برعهده گرفتند.

احمد احدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدهای قصابی هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد وارداتی را به قیمت 290 هزار ریال می فروشند که در این میان در هر کیلوگرم 13 هزار ریال سود برای آنها در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: هر شهروند می تواند سه کیلوگرم گوشت وارداتی از قصابیها دریافت کند زیرا به دلیل محدود بودن سهمیه امکان اختصاص سهمیه بیشتر به افراد وجود ندارد.
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت دامی مشهد افزود: طی روزهای اخیر افزایش تقاضا به ویژه از سوی هیاتهای مذهبی برای گوشت قرمز منجمد وارداتی به قیمت مصوب کمیسیون تنظیم بازار، باعث کاهش توزیع آن در سطح شهر مشهد گردید. از آنجا که از سهمیه گوشت قرمز منجمد وارداتی استان سهم بیشتری به هیاتهای مذهبی اختصاص یافت لذا در چند روز اخیر توزیع این نوع گوشت در قصابیها متوقف شده بود.
وی ادامه داد: توزیع گوشت قرمز منجمد وارداتی به قیمت مصوب کمیسیون تنظیم بازار در 30 قصابی سطح شهر از فردا از سر گرفته می شود و دیگر مشکلی در تامین این نوع ماده غذایی وجود نخواهد داشت.
800 واحد دارای پروانه کسب زیر پوشش اتحادیه صنف فروشندگان گوشت دامی مشهد فعالیت دارند.
7489/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بازار گوشت وارداتي مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول