Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسیون سه نفره کارشناسان دادگستری پدر و مادر کودک ۴ ساله‌ای را که در دیگ قورمه‌سبزی افتاده بود به یک اندازه در مرگ وی مقصر شناخت.

 «ایران» نوشت: ۲۷ اسفند سال گذشته مأموران کلانتری ۱۴۵ ونک در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از سقوط مرگبار کودکی چهار ساله در دیگ قورمه سبزی خبر داد. به‌دنبال اعلام این خبر تحقیقات از سوی بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد پدر و مادر آرین از هم جدا شده و پسر کوچولو آخر هفته نزد مادرش بوده است، اما در یک لحظه پسرک داخل دیگ قورمه سبزی رستوران پدربزرگش می‌افتد. به‌دنبال مرگ کودک چهار ساله بازپرس محسن مدیر روستا دستور تشکیل کمیسیون رسمی دادگستری را صادر کرد.

هیأت یک نفره پدر بزرگ آرین را در این ماجرا مقصر دانست، اما با اعتراض پدربزرگ به حکم، این بار کمیسیون سه نفره تشکیل شد و درنهایت کارشناسان، مادر را ۵۰ درصد و پدر آرین را نیز ۵۰ درصد در این حادثه مقصر دانستند. با اعلام این موضوع پدر آرین به نظریه هیأت سه نفره اعتراض کرد و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قرمه سبزی قابلمه مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۳۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان

به گزارش صدای ایران، رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل با شکایت دختر ۱۷ ساله‌ای به نام آیناز آغاز شد. وی که همراه مادرش به پلیس آگاهی رفته بود به ماموران گفت: مدتی قبل در راه مدرسه با پسر جوانی به نام راستین آشنا شدم. او به من ابراز علاقه کرد و یک روز از من خواست برای تفریح بیرون برویم. من هم پذیرفتم و همراه دوست صمیمی‌ام درسا به ملاقات راستین رفتم. آن روز راستین همراه برادر بزرگش که ۲۰ سال دارد به نام متین و پسر عمویش پدرام و یکی از دوستانش به نام آریا دنبالم آمده بود. ما با هم سوار ماشین شدیم و به سمت ورامین رفتیم. آنها به بهانه تفریح من و دوستم را به بیابان‌های حاشیه ورامین بردند و آزارمان دادند. من وقتی شب به خانه بر گشتم سر و وضعی آشفته داشتم. به همین خاطر مادرم به ماجرا پی برد و تصمیم گرفتیم از آنها شکایت کنیم. اما دوستم درسا از ترس خانواده‌اش سکوت کرده و به کسی حرفی نزده است.

ردیابی ۴ شیطان
با این شکایت ماموران به ردیابی پسران شیطان صفت پرداختند و دو برادر و پسر عموی ۱۸ ساله و آریا ۱۷ ساله را ردیابی و بازداشت کردند. در این میان درسا نیز به پلیس آگاهی رفت و از ۴ شیطان شکایت کرد.

وقتی پزشکی قانونی آثار ضرب و جرح و شکنجه روی بدن دو دختر نوجوان را تایید و اعلام کرد آنها وحشیانه مورد آزار قرار گرفته اند، برای چهار پسر کیفرخواست صادر و پرونده‌شان به شعبه پنجم دادگاه کیفری یکی استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه
در جلسه دادگاه آیناز که اشک میریخت روبه روی قضات ایستاد و گفت: من فریب حرف‌های راستین را خوردم و به او اعتماد کردم. به همین خاطر همراه دوست صمیمی‌ام سر قرار رفتم. اما راستین به همراه برادرش و پسر عمویش و دوستشان در بیابان‌های ورامین ما را آزار دادند. آنها به التماس‌هایمان هیچ توجهی نکردند. ما را به شدت کتک زدند و نقشه شومشان را اجرا کردند. به همین خاطر برای آنها اشد مجازات می‌خواهم.

درسا نیز اظهارات دوستش را تایید کرد و گفت: من آن شب از ترس نمی‌خواستم به خانه مان برگردم، اما به ناچاره به خانه رفتم ولی حقیقت را به خانواده‌ام نگفتم. بعد از چند روز که فهمیدم آیناز شکایت کرده و چهار پسر دستگیر شده‌اند به پلیس آگاهی رفتم و حقیقت را گفتم. این چهار متهم زندگی ما را تباه کردند. به همین خاطر برایشان حکم اعدام می‌خواهم.

سپس سه متهم که از زندان به دادگاه منتقل شده بودند یک به یک به دفاع پرداختند. اما اتهام تجاوز به عنف را گردن نگرفتند. آنها مدعی شدند با میل دختران نوجوان با آنها رابطه برقرار کرده‌اند.

آریا ۱۷ ساله که از کانون اصلاح و تربیت به دادگاه منتقل شده بود نیز اتهامش را نپذیرفت و مدعی شد دختران نوجوان را آزار نداده است.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده و اظهار نظر کارشناسان پزشکی قانونی ۲ برادر و پسر عمویشان را به اعدام محکوم کردند.

آریا نیز که زیر ۱۸ سال سن دارد به ۵ سال زندان محکوم شد.

دیگر خبرها

  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • لعاب دار کردن قورمه سبزی ؛ اندازه دقیق سبزی قورمه برای یک کیلوگرم چقدر است؟ | ترفندهای خوشمزه تر شدن قورمه سبزی
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • غرق شدگی کودک ۹ ساله‌ شبستری در استخر