Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، زهرا حسینی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در جلسه ستاد خانواده و فضای مجازی گفت: توانمند سازی زنان روستایی در حوزه فضای مجازی و سواد رسانه ای یکی از محورهای مهمی است که بایستی به آن توجه شود و همایشی در این خصوص تحت عنوان خانواده و سواد رسانه ای در تاریخ 21 آذر با رویکرد تخصصی آموزش برای مربیان و نگاه عمومی موج سازی برای همه خانواده ها برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: خیلی از بانوان ما در روستاها تحصیل کرده هستند و می توانیم با آموزش استفاده از فضای مجازی، به آن ها کمک کنیم تا در حوزه اقتصادی و اجتماعی فعال شوند که در این ارتباط سه روستای چترود، رحیم آباد و ساردوئیه به عنوان پایلوت این آموزش انتخاب شدند .

زین الدینی ، مشاور استاندار در امور رسانه و روابط عمومی نیز در این جلسه تصریح کرد: بحث سواد رسانه ای جامعه و اهمیت فضای مجازی در شرایطی که دشمن به گونه ای همه جانبه در جنگی رسانه ای؛ نظام خانواده، انقلاب و اعتقادات را نشانه گرفته است باید جدی گرفته شود.

وی گفت: باید همه دستگاه های ذیربط تلاش کنند در جهت افزایش آگاهی اجتماعی از اهمیت فضای مجازی گام بردارند و حتی اگر بخشی از سرفصل کتب درسی را به آموزش سواد رسانه ای به خصوص برای نوجوانان اختصاص دهیم ضرورت دارد.


انتهای پیام/س

 

برگزاری همایش خانواده و سواد رسانه ای با محوریت فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نشست رئیسی با جمعی از فعالان کسب‌وکارهای فضای مجازی

جمعی از فعالان کسب‌وکارهای فضای مجازی با سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور دیدار و گفت‌وگو کردند.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • بهره مندی کارکنان وظیفه از آموزش‌های طرح سرباز ماهر
  • آموزش هزار و ۵۲۹ نفر از کارکنان نظام وظیفه خراسان جنوبی در طرح سرباز ماهر
  • برگزاری کارگاه سواد رسانه ای در بهزیستی سلماس
  • نشست رئیس جمهور و فعالان کسب و کار‌های فضای مجازی
  • فیلم/ نشست رئیسی با جمعی از فعالان کسب‌وکارهای فضای مجازی
  • تصاویر| جلسه شورای عالی فضای مجازی
  • نشست رئیسی با فعالان کسب‌وکارهای فضای مجازی
  • توسعه زیرساخت‌ها و شتاب بخشی در ارتقای علمی و پرورشی در استان مرکزی
  • برنامه‌های کنگره ملی شهدای کرمانشاه با محوریت نسل جوان برگزار شود
  • برگزاری همایش افسران جنگ نرم در سیاهکل