Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@04:29:51 GMT

هدف مس کرمان صعود به لیگ برتر است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۳۴۰۸

هدف مس کرمان صعود به لیگ برتر است

نادر دست نشان در گفتگو با مهر اظهارداشت: با وجود مشکلاتی که گاهی در برخی از بازیهای لیگ ایجاد می شود و گاه نمی توانیم امتیاز کامل را به دلیل این حواشی کسب کنیم ما تمرکز خود را بر روی صعود به لیگ برتر معطوف کرده ایم.

وی تصریح کرد: حواشی و مسائل از این دست نمی توانند مس را از هدفی که دارد دور کند، بازیکنان و کادر فنی تیم با جدیت تمام برای آماده سازی تیم برای کسب حداکثر امتیاز در دیدارهای پیش رو تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به صدر نشینی مس کرمان گفت: این روند را طی هفته های پیش رو نیز حفظ خواهیم کرد و با شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت تیم برای حضور مجدد مس در سظح اول فوتبال کشور کوشش می کنیم.

مس کرمان در آخرین دیدار خود در یک دیدار پر حاشیه و ضعف داوری سه بر یک در کرمان مقابل سرخپوشان پاکدشت شکست خورد.

کد خبر 4455676

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه مس کرمان فوتبال یوم الله 13 آبان بوشهر اربعین 97 مشهد اربعین حسینی شهرکرد گرگان راهپيمايي 13 آبان پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه خرم آباد یاسوج سنندج شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۳۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا سلیمانی، مهاجم سابق سایپا که این بار در مقابل تیم پیشین خود قرار گرفته بود، در ترکیب اصلی تیم مهدی تارتار بازی کرد و تلاش زیادی هم برای گلزنی انجام داد.

سلیمانی که این فصل7  گل به ثمر رسانده و با شش گل برترین گلزن نیم فصل دوم لیگ برتر نیز محسوب می‌شود، در دقیقه 84 روی ارسال رضا جعفری با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد اما موقعیت او تبدیل به گل نشد.

نکته جالب اینکه در این بازی ملوان صاحب یک ضربه پنالتی هم شد اما برخلاف بازیهای قبلی سلیمانی پشت توپ قرار نگرفت اما باوجود عدم گلزنی در این بازی، مهاجم محبوب مهدی تارتار، نمایش خوب و موثری را ارائه کرد.

او حالا خود را آماده شش بازی پایانی لیگ برتر می‌کند که شاید سبب شود تا او برای اولین بار با گل زده دو رقمی فصل را به پایان برساند.

دیگر خبرها

  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • یک هشتم نهایی جام حذفی، صعود چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود چادرملو با خوش شانسی در ضربات پنالتی
  • رستگاری در ضیافت پنالتی
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان