Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@23:21:05 GMT

جهانبخش به بازی با لسترسیتی می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۳۷۰۹

جهانبخش به بازی با لسترسیتی می‌رسد

ستاره ایرانی در حالی برای اولین بار در اردوهای تیم ملی در سال های اخیر غیبت دارد که سرمربی ایران با درخواست پزشکان باشگاه انگلیسی قید دعوت از این بازیکن را زد.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیتی که در بازی با اورتون در لحظات پایانی گریبانگیر ستاره ایرانی برایتون شد بدتر از آن چیزی بود که پزشکان پیش بینی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا جهانبخش در بازی با کاردیف هم نتوانست در ترکیب اصلی به میدان برود تا غیبت او توام شود با غیبت در فهرست جدید تیم ملی.


کارلوس کی روش در حالی برای اولین بار در سال های گذشته قید دعوت از جهانبخش را زد که گفته می شود این اتفاق با درخواست کادر پزشکی برایتون و حساسیت های حاکم بر مصدومیت این بازیکن رقم خورد تا روند درمانی ستاره گران قیمت ایرانی برایتونی ها زیر نظر کادر پزشکی باشگاه طی شود.


بنا به اعلام سایت independent علیرضا جهانبخش به همراه پنج مصدوم دیگر برایتون با ماندن در اردوی این تیم و عدم حضور در اردوهای ملی در حال گذراندن دوران درمانی خود هستند تا به بازی حساس روز سوم آذرماه برابر لسترسیتی برسند. این بازی از اهمیت خاصی برای کریس هیتن و برایتونی ها برخوردار است از همین رو تلاش ها برای رساندن مصدومان پرشمار تیم به این بازی اوج گرفته تا روند ناکامی های اخیر پاره شود.

 

تیم ملی ایران کارلوس کی روش(سرمربی) علیرضا جهانبخش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران کارلوس کی روش سرمربی علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوانندگی بامزه علیرضا جهانبخش در رختکن پس از قهرمانی (فیلم)



منبع:تی وی پلاس

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: علیرضا جهانبخش این گونه به خانم تصویربردار کمک کرد (فیلم) لحظات عاشقانه و احساسی علیرضا جهانبخش بعد از صعود تیم ملی (فیلم) اشک و ناراحتی جهانبخش و دلداری سردار آزمون در ورزشگاه المپیک رم (فیلم)

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • بازی «شاهزاده ایرانی» نقد و تحلیل می‌شود
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی
  • خوانندگی بامزه علیرضا جهانبخش در رختکن پس از قهرمانی (فیلم)
  • فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد
  • قهرمانی باران جهانبخش در آتش و دود
  • جهانبخش با فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد
  • جهانبخش و دوستان قهرمان جام حذفی شدند
  • فاینورد با جهانبخش قهرمان جام حذفی هلند شد