Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:41:03 GMT

کمک به طرح محسنین در استان سمنان ۶۲ درصد رشد داشت

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۳۷۸۰

کمک به طرح محسنین در استان سمنان ۶۲ درصد رشد داشت

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد رضوی صبح دوشنبه در نشست با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان بابیان اینکه کمک به فرزندان محسنین و ایتام در استان سمنان ۶۲ درصد رشد داشت، بیان کرد: با کمک خیران و حامیان فرزندان محسنین و ایتام از مواد غذایی، خدمات مسکن، کمک‌هزینه‌های درمانی و تحصیلی بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه طی هفت ماهه سال گذشته حامیان طرح‌های ایتام، محسنین و شفا دو میلیارد و ۶۲۱ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند، اضافه کرد: خوشبختانه این رقم امسال به چهار میلیارد و ۳۶۱ میلیون تومان در مدت مشابه سال جاری رسید.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ده هزار حامی در طرح‌های اکرام ایتام، محسنین و بیماران طرح  شفا با این نهاد همکاری دارند، ابراز داشت: با گسترش اطلاع‌رسانی و آگاهی مشارکت شش میلیارد تومانی حامیان تا پایان سال جاری در استان سمنان دور از انتظار نخواهد بود.

رضوی  بابیان اینکه سمنان با یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان و شاهرود با ۷۷۲میلیون تومان بیشترین کمک را به فرزندان معنوی خود داشتند، تصریح کرد: دامغانی‌ها نیز با مشارکت ۴۰۰میلیون تومانی در جایگاه بعدی مشارکت در طرح کمک به فرزندان محسنین، ایتام و طرح شفا قرار دارند.

وی بابیان اینکه در همین مدت هفت ماه حامیان طرح شفای استان سمنان ۳۴۴ میلیون تومان به بیماران نیازمند کمک کردند، اضافه کرد: چتر حمایتی پنج هزار و ۲۲۸ حامی بر سر ۹۶۰ نفر از یتیمان استان سمنان گشوده است که فرزندان معنوی با کمک دو میلیارد و ۶۲۱ میلیون تومانی حامیان از خدمات لازم بهره‌مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه دو هزار و ۹۱۱ حامی در طرح محسنین از کمک یک میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومانی حامیان خود برخوردار شدند، اضافه کرد: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ نزد بانک صادرات شعبه الغدیر و شماره کارت مجازی۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ بانک صادرات برای کمک به فرزندان معنوی خود واریز کنند.

کد خبر 4455935

منبع: مهر

کلیدواژه: اکرام ایتام کميته امداد سمنان یوم الله 13 آبان بوشهر اربعین 97 مشهد اربعین حسینی شهرکرد گرگان راهپيمايي 13 آبان پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه خرم آباد یاسوج سنندج شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ | راضی هستم، قانع نیستم

شما فرزندانِ عزیزِ این حقیر هستید؛ اگر کسی از بنده سؤال بکند که حالا شما از این بچّه‌ها، از این فرزندان راضی هستید، خواهم گفت که صددرصد راضی‌ام! امّا قانع نیستم، راضی هستم خیلی، قانع نیستم. توقّعِ «زیادی» هم نیست.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073414 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • همه فرزندان من... + فیلم
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • ۸۰ درصد درختان کاج سمنان بیمارند
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • نماهنگ | راضی هستم، قانع نیستم
  • ۶۳ درصد حیوان گزیدگی در استان سمنان مربوط به سگ است