Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - در جلسه‌‌ای که بین رئیس فیفا، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و مدیرعامل پرسپولیس به صورت کوتاه انجام شد، صحبت‌های جالبی بین طرفین رد و بدل شد.

 

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه آزادی 100 هزار تماشاگر با حضور در این ورزشگاه نظاره‌گر بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن بودند که این دیدار پرتماشاگرترین دیدار این فصل لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب اینجاست که اینفانتینو رئیس فیفا و شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم جزو تماشاگران ویژه این بازی بودند و حضور این حجم از تماشاگر آنها را هم به وجود آورده بود.

اینفانتینو در دیداری که در ورزشگاه آزادی با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس داشت در خصوص این حجم از بازیگر به او گفت: جو ورزشگاه فوق‌العاده و بی‌نظیر است و مشخص است که در این مدت خیلی خوب کار کردید که این حجم از هوادار برای حمایت از پرسپولیس به استادیوم آزادی آمده است. جالب است که پرسپولیس قهرمان نشد اما هواداران نه تنها اعتراض نکردند بلکه هم تیم خودشان را تشویق کردند و هم برای تیم کاشیما که قهرمان شد، دست زدند و این مسئله من را شگفت‌زده کرد.

همچنین شیخ سلمان به گرشاسبی گفت: از شما که یک شب باشکوه و خاطره‌انگیز برای فوتبال آسیا ساختید تشکر می‌کنم.حضور این همه هوادار بدون کوچک‌ترین مشکل در فینال لیگ قهرمانان آسیا واقعاً شگفت‌انگیز است و افتخاری برای فوتبال آسیا به حساب می‌آید و ما از شما ممنون هستیم که این شب را برای فوتبال آسیا رقم زدید.

در این بین حمیدرضا گرشاسبی ضمن قدردانی از حضور مسئولان ارشد فوتبال در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص حضور هواداران بیشتر از تعداد صندلی‌ها اظهار داشت: از شما ممنون هستیم که برای تماشای این بازی به تهران آمدید. ما خیلی تلاش کردیم تا الزامات مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را اعمال کنیم و بیشتر از ظرفیت ورزشگاه اجازه ندهیم تماشاگر به استادیوم آزادی بیاید اما اشتیاق هواداران به گونه‌ای بود که اگر استادیوم 500 هزار نفری هم داشتیم در بازی فینال این استادیوم پر می‌شد. ما خیلی تلاش کردیم تا الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا اعمال شود اما نشد.

اینفانتینو در واکنش به این صحبت‌های گرشاسبی خطاب به او گفت:‌ما اتفاقاً در فیفا به دنبال همین مسئله هستیم که حضور حداکثری هواداران را در ورزشگاه‌ها ببینیم و استقبال هواداران بهترین اتفاق در فوتبال است. ما به دنبال ارائه بازی جوانمردانه و حضور حداکثری هواداران در ورزشگاه‌ها هستیم و از این مسئله استقبال می‌کنیم. جو ورزشگاه آزادی واقعاً مرا شگفت‌زده کرد و می‌توانم بگویم که این جو در آسیا بی‌نظیر است.

نکته جالب اینجاست که به دلیل ازدحام هواداران در بازی برگشت پرسپولیس مقابل السد قطر و اینکه جمعیت بیشتری نسبت به ظرفیت ورزشگاه به استادیوم آمدند، کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس را جریمه نقدی کرد.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس داخلی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران

فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران گفت: بازی برای ما بسیار مهمی در برابر تیم پرسپولیس در پیش داریم و حریف تیم قدرتمندی است که همانند سال‌های گذشته مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر است.

 با بیان اینکه برد و باخت صنعت‌نفت آبادان در زندگی مردم آبادان تاثیر دارد افزود: نقاط ضعف این تیم زیاد بوده و امتیازات زیادی از دست دادیم و باید تلاش کنیم در ادامه نتایج لازم را برای بقا در لیگ کسب کنیم.

او تاکید کرد کار برای ماندن مشکل شده، اما هواداران آبادانی در بازی‌های باقی مانده کنار ما باشند تا با روحیه و انگیزه بیشتری بجنگیم.

او همچنین گفت: قول ماندن تیم صنعت نفت در لیگ برتر را نمی‌دهم ولی قول می‌دهم تا پای جان برای تیم بجنگیم و بدون شک در آخر فصل حرف‌های زیادی برای گفتن دارم ولی اکنون زمان حمایت است.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا از هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • حضور پرشور هواداران استقلال و اعتراض نیمکت‌نشینان + فیلم
  • حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای