Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-09@00:22:23 GMT

«خانم یایا» صدای همه را درآورد!+عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۳۸۴۴

«خانم یایا» صدای همه را درآورد!+عکس

‍‍‍‍‍‍

رکنا: «خانم یایا» داستان دو باجناق است که پس از فوت پدر زنشان راه او را پی گرفته و به بهانه تجارت در چین گریزی هم به پاتایا می‌زنند اما رویارویی آن ها با دوست قدیمی همه چیز را به هم می‌زند.

از روز جمعه 18 آبان سینماهای کشور مهمان تازه ای خواهند داشت، مهمانی Party که حضور دوباره‌اش روی پرده نقره ای می‌تواند سبب حضور گسترده علاقه‌مندان در سالن‌های سینما Cinema شود، این مهمان کسی نیست جز رضا عطاران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطاران که این روزها سوپراستار بی رقیب سینمای ایران است و فیلم هایش با اقبال گسترده مردم همراه است، این بار در تجربه ای تازه با فیلم سینمایی Movie «خانم یایا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی به سینما می آید. آنطور که از حال و هوای این فیلم پیداست به نظر می‌رسد موفقیت دیگری را در کارنامه هنری این بازیگر Actor رقم خواهد زد. حمید فرخ‌نژاد و امین حیایی دیگر بازیگران اصلی این فیلم هستند که داستان آن در تایلند می‌گذرد.

«خانم یایا» داستان دو باجناق است که پس از فوت پدر زنشان راه او را پی گرفته و به بهانه تجارت در چین گریزی هم به پاتایا می‌زنند اما رویارویی آن ها با دوست قدیمی همه چیز را به هم می‌زند...

«خانم یایا» جدیدترین ساخته عبدالرضا کاهانی کارگردان سرشناس ایرانی است که از «اسب حیوان نجیبی است» تا «هیچ» و دیگر ساخته‌هایش همیشه در لبه باریک خط قرمزها فیلم ساخته و همین باعث شده در سه سال گذشته کارهایش در توقیف باشند.

همین حالا فیلم «ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا» و فیلم دیگری که داستان عشقی میان دو جوان ایرانی و فرانسوی است که در فرانسه و با سرمایه مجتبی جباری فوتبالیست نامی تولید کرده، در توقیف هستند.

رضا عطاران پای ثابت اکثر فیلم های کاهانی است.

این دو همین حالا و بعد از خانم یایا مشغول ساخت کار مشترک جدیدی در تورنتوی کانادا هستند! «خانم یایا» کاری مشترک از عطاران و کاهانی و اولین تجربه همکاری آنها با فرخ نژاد و امین حیایی در تجربه ساخت فیلم های کمدی بود که زیرکانه در آن لوکیشن تایلند را انتخاب کردند. جایی که خود به خود حساسیت برانگیز است. آنها به جای گرفتن مجوز ساخت از معاونت سینمایی با تولید فیلم ویدئویی وارد پروسه جدیدی شدند. یعنی دیگر نیاز به مجوز ساخت نداشته باشند اما برای مجوز نمایش باید از کمیته ای 5 نفره مجوز می گرفتند.

باور کاهانی و سازندگان این فیلم که یکسال از اتمامش می گذرد این بود که سال قبل مجوز نمایش می گیرند و نوروز 97 روی پرده خواهند بود اما باز آنها پشت ممیزی ماندند. ولی در بازار Store مجوزگیری فیلم های کمدی در ماه های اخیر سرانجام کار کاهانی که استاد ساخت طنزهای تلخ و تم های اجتماعی است، اجازه نمایش روی پرده را گرفت. با این مجوز پس از تجربه عطاران در سواحل برزیل و فروش میلیاردی، او این بار از سواحل تایلند روی پرده سینما می رود.

عطاران اینجا با فرخ نژاد هم بازی است که در دو سال اخیر پای ثابت رقابت با او در کمدی‌های پر فروش دم دستی بوده است. این دو که تک به تک از مرز فروش 20 میلیارد گذشته‌اند در تجربه مشترک‌شان آیا رکوردشکن می‌شوند؟

به جز «خانم یایا» سایر فیلم‌های روی پرده از هفته‌های گذشته اکرانشان را آغاز کرده‌اند که برخی مورد پسند مخاطبان واقع شدند و برخی نه. همچنین نمایش دو فیلم «هزارپا» و «کاتیوشا» نیز به طور کامل به پایان رسید.

تیزر فیلم «خانم یایا»

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سکوت تلخ دختر 14 ساله کرمانشاهی در اسارتگاه روستایی شیطانی ناگهان زمین دهن باز کرد و زن جوان را بلعید + فیلم دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس جاسوس منحرف انگلیسی در قامت مجتهد برای ثبت نام در خبرگان+ فیلم تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس مرگ دردناک یک پلیس هنگام تعقیب دزدان بانک + فیلم آرین 4 ساله چطور در دیگ قرمه سبزی یک رستوران تهران افتاد؟ جزئیات قتل های تکان دهنده در زندان زنان تهران / فرشته را برای سکوت کشتند ! نقشه عربستان برای ترور سردار قاسم سلیمانی + جزئیات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سرنوشت شوم شهناز در آن شب سرد! 110 زن و مرد در تالار عروسی مسموم شدند/ در ارومیه رخ داد ! ماجرای یک نفوذی در سپاه / «عباس زریباف» کیست؟+عکس سرقت دردسرساز خودروی مجهز به GPS در تهران کاشت ناخن و ناخن های مرده!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه مهمانی Party سینما Cinema فیلم فیلم سینمایی Movie موفقیت بازیگر Actor امین حیایی بازار Store پدر تجارت فوت عکس قدیمی عکس فیلم ایران زن بازی تهران سرقت افزایش مرد دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنیده شدن صدای انفجارهای متوالی در طول خط ساحلی از حیفا تا نهاریا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع عبری دقایقی پیش از شنیده شدن صدای انفجارهای متوالی و به آسمان برخاستن ستون هایی از دود در طول خط ساحلی شمال اراضی اشغالی از شهر حیفا تا نهاریا  و اطراف آن خبر می دهند.

هنوز جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است.

کد خبر 6100290 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن چمن برنابئو را از جا درآورد! (عکس)
  • ببینید | فریادهای تهیه‌کننده سریال‌های خاطره‌انگیز رضا عطاران بر سر فرد محکوم در پرونده مرگ مشکوک زهره فکور صبور در صحنه دستگیری!
  • شنیده شدن صدای انفجارهای متوالی در طول خط ساحلی از حیفا تا نهاریا
  • ببینید | پشت پرده مرگ رازآلود غلامرضا تختی به روایت محمدرضا طالقانی
  • گنبدکاووس در روز جمعه، پژواک صدای استان گلستان می‌شود
  • فریاد «نه به نسل‌کشی در رفح» قلب لندن را لرزه درآورد
  • وقتی از یک پل می توان پول هنگفت درآورد!
  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • فیلم| یک یوتیوبر از حقیقت وحشتناک صهیونیست‌ها پرده برداشت
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی