Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد با بیان اینکه دیگر ادامه فعالیت شهردار فعلی قانونی نیست، گفت: قانون حرف اول و آخر را می‌زند و این قانون به‌نفع هر کس می‌خواهد باشد؛ ما تسلیم قانون هستیم.

به گزارش ایلنا، شهناز رمارم گفت: تاکنون صبر کرده بودیم اما تمام مسیرهای قانونی برای ادامه فعالیت آقای خامسی بسته شده است و بیشتر از این نباید معطل باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمارم گفت: قدرت تعامل و رایزنی‌ شورای شهر مشهد بیشتر از شورای شهر تهران نیست زیرا آنها در پایتخت هستند و به امکانات ملی وصل هستند و در مجلس نیز دارای نفوذ بیشتری هستند؛ وقتی برای شهردار تهران نتوانستند کاری کنند برای شهردار مشهد نیز کاری نمی‌شود کرد.

وی تاکید کرد: جلسه‌ای امروز با حضور اعضای شورای شهر مشهد برگزار می‌شود تا فرآیند نحوه انتخاب شهردار مشهد را بررسی کنیم.

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد افزود: قانون حرف اول و آخر را می‌زند و این قانون به‌ نفع هر کس می‌خواهد باشد؛ ما تسلیم قانون هستیم؛ اما باید در نظر داشته باشیم که کمتر از یک هفته دیگر برای شروع مصوبه مجلس در زمینه قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان زمان داریم .

رمارم گفت: در این شرایط اگر بخواهیم تا لحظه آخر تردید و شک ایجاد کنیم و بحث بازگشت آقای خامسی را مطرح کنیم، از منافع شهر و منافع عمومی خارج شده‌ایم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی پایتخت شورای شهر شورای شهر تهران شهردار تهران قانون منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اعلام محمدباقر قالیباف به پایان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از نواختن زنگ پایان جلسه نوبت صبح صحن مجلس اعلام کرد: ساعت ۱۴:۳۰ امروز، جلسه مجلس با دستورکار رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6091938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد