Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@13:59:28 GMT

ساخت 31 سریال در حوزه انقلاب و سرداران دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۳۸۷۴

علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما و رییس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در صداوسیما در ابتدای جلسه با اشاره به جزییاتی از تشکیل این ستاد عنوان کرد: ستاد چهل سالگی انقلاب با همکاری معاونت های مختلف برون مرزی، استانی، صدا، سیما و... تشکیل شده است و امروز فهرستی از برنامه های حوزه استان ها را بیان می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این ستاد در همه استان ها تشکیل و در مناطق مختلف نشست هایی برگزار شد، گفت: برنامه گفتگومحور «کارنامه» در ۲۰۰ قسمت از جمله برنامه های ماست که در آن تمام استانداران و مدیران ارشد از دولت موقت تا دولت کنونی در آن حضور می یابند. این برنامه اکنون در حال پخش است و تا پایان سال ادامه می یابد. همچنین ۳۳ مستند نیمه بلند و ۲ مستند بلند تولید درباره موضوع اربعین تولید و پخش شد.

معاون امور استان های صداوسیما با اشاره به اینکه باید چهره های انقلاب و مبارزان را به نسل جوان معرفی کرد، افزود: برای این منظور ۱۲۰۰ نفر در نظر گرفته شده اند تا براین اساس مستندهایی ساخته شود.

رییس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به سریال های در دست تولید و نگارش گفت: ۱۸ فیلم و ۳۱ سریال با موضوع انقلاب اسلامی و سرداران دفاع مقدس در نظر گرفته شده که در حال حاضر چهار سریال «بانوی سردار»، «گنج راه شیری»، «جلال» و «روزهای بی قراری ۲» در حال تدوین و صداگذاری است. پنج سریال سنجرخان، مادر، روایت ناتمام، تقدیر و آینا در مرحله پیش‌تولید هستند و ۶ سریال خاطرات حمید، گوهرشاد بیگم، سرزمین مادری، رضای مرضیه (۱۹ دی قم)، شهید زین‌الدین و من و سردار در مرحله پایان نگارش است.

وی افزود: همچنین ۱۶ سریال دیگر از جمله شهید آیت الله صدوقی، حبیب سپاه (سردار شهید همدانی)، بی باک (خانم دباغ)، شهید آیت‌الله دکتر بهشتی، ابوذر زمان(زنده یاد آیت‌الله طالقانی)، شهید دکتر مجید شهریاری (دانشمند هسته‌ای کشور) در حال نگارش و اصلاح طرح است.

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انقلاب دولت نسل جوان پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی دفاع مقدس انقلاب اسلامی دفاع مقدس صدا و سيما علی دارابی ساخت سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیره شهدا باید سرلوحه همه مدیران باشد

وحید والی‌زاده مرادی در دیدار با خانواده شهید والامقام «رضا حسین بیگی» نخستین شهید ورزشکار لرستانی که به همراه سردار علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان انجام شد، بیان کرد: ورزشکاران ایرانی یکی از اقشاری بودند که در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از مرز و بوم خود به جبهه‌های جنگ رفتند و برای سربلندی کشورمان از جان خود گذشتند.

وی با بیان اینکه تاکنون پنج‌هزار و ۵۰۰ شهید ورزشکار در سطح کشور شناسایی شده‌اند، ادامه داد: جنگ تحمیلی واقعیت‌های فراوانی را به همه دنیا ثابت کرد و نشان داد مردم ایران در دفاع از وطن خود با کسی شوخی ندارند.

والی‌زاده مرادی اظهار کرد: از همه مهم‌تر اینکه تمامی اقشار جامعه در این دفاع مقدس نقش داشتند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکردند. اهالی ورزش نیز از این قاعده مستثنی نبودند. در روز‌هایی که دشمن بعثی برای ضربه زدن به کشورمان هر کاری می‌کرد و با حمایت‌های غربی‌ها نقشه تصرف خاک ایران را در سر می‌پروراند، مردم ایران از همه قشر‌ها و با دیدگاه‌های مختلف برای دفاع از آب و خاکمان پا پیش گذاشتند و ورزشی‌ها نیز در این راه پابه‌پای دیگران قدم به عرصه گذاشتند.

وی به جایگاه رفیع شهدا اشاره کرد و با بیان اینکه سیره شهدا باید سرلوحه همه مدیران باشد، افزود: همه ما مدیون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده معظم آنها هستیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز همه موظفیم در برابر خون شهدا پاسخگو باشیم؛ کسی که مسئولیتی را پذیرفته است بیشتر باید مراقبت کند که در مسیر شهیدان حرکت کند.

سرپرست ورزش و جوانان لرستان در خاتمه با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و ایثارگرانی که برای بقاء اسلام و انقلاب جانفشانی کردند، بر تداوم راه شهیدان و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

گفتنی است در این دیدار سرگرد علی بهرامی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران لرستان و جمعی دیگر از مسئولان نیز حضور داشتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره ۱۴ شهید دوران دفاع مقدس روستای «سیر» بردسکن 
  • سیره شهدا باید سرلوحه همه مدیران باشد
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود