Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا- معاون عمليات ارتش جمهوري اسلامي ايران با تاکيد بر آمادگي هميشگي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران ، گفت: نظام جمهوري اسلامي ايران به اندازه اي مستحکم و براي حفظ ارزش ها و مرزهاي خود توانمند است که تهديدات آمريکايي ها ذره اي اثر گذار نخواهند بود.

به گزارش ايرنا، امير دريادار سيد محمود موسوي روز دوشنبه در حاشيه نخستين همايش ملي `واکاوي تهديدات نو پديد دفاعي نظامي `که در دانشگاه جنگ برگزار شد، در جمع خبرنگاران در رابطه با تهديدات آمريکايي ها گفت: صحبت هايي که برخي از دولت مردان استکبار جهاني انجام مي دهند جديد نيست؛ از ابتداي به روي کار آمدن نظام جمهوري اسلامي بر زبان آورده اند و خود آنها هم به ناکارآمد بودن اين تهديدات مطلع هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون عمليات ارتش تاکيد کرد: نظام جمهوري اسلامي ايران به اندازه اي مستحکم و براي حفظ ارزش ها و مرزهاي خود توانمند است که اين تهديدات ذره اي اثر گذار نخواهند بود.
دريادار موسوي در ادامه به حمايت هاي مردم از نظام اشاره کرد و گفت: ما شاهد حمايت هاي مردمي در راهپيمايي هاي مختلف و صحنه هاي گوناگون هستيم يعني ملت عملا در صحنه حضور دارد.
وي افزود: اين حضور مردم در صحنه حمايت در پاسداري از ارزش هاي انقلاب را به نمايش مي‌گذارد و اين پيام را به استکبار مي دهد که نمي توانند بين مردم و ‌مسئولان شکاف ايجاد کنند.
دريادار موسوي تصريح کرد: تا زماني که وحدت کلمه همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند وجود داشته باشد هيچ آسيبي متوجه جمهوري اسلامي نخواهد شد.
معاون عمليات ارتش درباره تهديد نفت کش هاي ايراني در آبراه هاي بين المللي گفت: ايجاد هرگونه مزاحمت براي حمل و‌ نقل و‌تجارت بين المللي از طريق آبراه هاي بين اللمللي بر خلاف قوانين بين المللي است، اين اقدامات پسنديده و‌ مورد پذيرش نخواهد بود.
دريادار موسوي ادامه داد: نيروهاي مسلح از قابليت هاي لازم براي حفاظت از منافع خود درعرصه هاي گوناگون را دارند چرا که جمهوري اسلامي ايران در 40 سال گذشته با همه تهديدات تجارت خود درعرصه دريا را انجام داده است و همچنان ادامه خواهد داد‌.
معاون عمليات ارتش يادآور شد: نيروهاي مسلح ايران اين آمادگي را دارند که بنا به دستورات ابلاغي از طريق سلسله مراتب از ناوگان تجاري و‌ نفتکش ها همچون گذشته در مقابل تهديدات دفاع کنند.
دريادار موسوي افزود: نيروهاي مسلح اين حمايت ها را انجام مي دهند تا به صورت مستمر بتوان از آبراه هاي بين المللي استفاده کرد.
سيام**7445**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد

به گزارش خبرنگار مهر، «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی عصر امروز در افتتاحیه کنفرانس بین المللی هسته‌ای در اصفهان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همانند بسیاری از کشورها، با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد.

وی افزود: امروز به ویژه که دنیا با تغییرات مواجه است و اراده جمعی کشورها مبتنی بر کربن صفر تا ٢٠۵٠ به میثاق تبدیل شده است، ما بیش از پیش در راستای نشر و گسترش فناوری هسته‌ای برای رسیدن به انرژی پاک و پایداری، تلاش خواهیم کرد.

اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران رسیدن به بیست هزار مگاوات برق هسته‌ای تا سال ١۴٢٠ را در برنامه خود قرار داده است و این برنامه در سواحل جنوبی و شمالی کشور، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6098408

دیگر خبرها

  • روابط ایران و اقلیم کردستان عراق دوستانه است
  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • ۱۰ واگن جدا شده محموله های ترانزیتی افغانستان به مرز رازی رسید
  • سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است
  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است