Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-20@04:09:00 GMT

یکی ازمهمترین نیروها را ازدست دادیم

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۴۰۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به ضربه مهلکی که مقاومت فلسطین به پیکره صهیونیستها وارد کردند، اذعان کرد.

بر اساس این گزارش، لیبرمن اذعان کرد که افسر کشته شده در جریان درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین در غزه یکی از مهمترین نیروهای این رژیم بوده است.

در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی رسما اعلام کرد که افسر کشته شده در درگیری مسلحانه شب گذشته با مقاومت فلسطین در شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه، فرمانده یکی از گردان‌های کماندویی ویژه ارتش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی منابع گفته بودند که نظامی به هلاکت رسیده در شرق خان یونس، یوسی امیر ۴۴ ساله فرمانده تیپ گولانی بوده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله پهپادی به هدف حیاتی رژیم صهیونیستی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه النجباء، مجاهدان مقاومت اسلامی عراق سحرگاه امروز شنبه یک هدف حیاتی را در ایلات در سرزمین های اشغالی فلسطین هدف حمله پهپادی قرار دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مقاومت اسلامی عراق تاکید کرد: در تکمیل مرحله دوم عملیات مقاومت در برابر اشغالگری، حمایت از مردم غزه و در پاسخ به قتل عامی که صهیونیست ها علیه غیرنظامیان بی دفاع فلسطینی مرتکب می شوند و نیز تجاوز دشمن صهیونیستی به حاکمیت عراق در هدف قرار دادن پادگان های حشد الشعبی رزمندگان مقاومت اسلامی عراق به انهدام استحکامات و مواضع دشمن ادامه خواهند داد.

رسانه‌های صهیونیستی از شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی پایگاه هوایی «عوودا» در جنوب فلسطین اشغالی و نزدیکی مرز اردن خبر دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مقاومت اسلامی عراق همچنین  اعلام کرد در راستای مقاومت در برابر رژیم اشغالگر اسرائیل، پاسخ به جنایات آن و حمایت از مردم غزه، رزمندگان مقاومت اسلامی عراق، دوشنبه گذشته، پانزدهم آوریل، پایگاه هوایی عوودا متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را در سرزمین های اشغالی فلسطین، هدف حمله پهپادی قرار داد.

دیگر خبرها

  • تصاویر حمله پهپادی به هدف حیاتی رژیم صهیونیستی
  • ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی
  • حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی
  • اردوغان: اسرائیل در ارتکاب جنایت از هیتلر پیشی گرفته
  • آنروا: اسرائیل در تلاش برای پایان دادن به فعالیت‌های ما در غزه است
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • تصاویر آخرالزمانی از خان یونس پس از عقب‌نشینی اسرائیل
  • تصاویر آخرالزمانی از خان یونس پس از عقب‌نشینی اسرائیل از خان یونس