Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،سپس استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در دیدارهایی با دکتر سلطانی فر وزیر و محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان  پیگیری های لازم در خصوص پروژه های عمرانی و برنامه های ورزشی بین المللی استان اردبیل را انجام دادند.

پیگیری تکمیل سالن سرپوشیده دوومیدانی اردبیل و پیگیری احداث پیست های اسکی روی چمن فندقلو و آلوارس از مهمترین موارد مطرح شده در این دیدار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همچنین پیگیری میزبانی اردبیل در کشتی باشگاههای جهان و رایزنی های مربوط به امور نهایی این رویداد که قرار است آخر آذرماه سال جاری در سالن 6 هزارنفری مجموعه ورزشی حسین رضازاده اردبیل برگزار شود، توسط استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در این دیدارها صورت گرفت. دکتر سلطانی فر ضمن خشنودی از پیگیریهای مدیریت استان،جوان بودن مدیران را یکی از عوامل این موضوع دانست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل مدیرکل ورزش و جوانان معاون وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مراسم مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه شهید محلاتی (ره) با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حاجی صادقی نماینده محترم ولی فقیه در سپاه و جمعی از مسئولین استان قم، اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه شهید محلاتی(ره) برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در سخنرانی خود، دنیا را برای خدمتگذاران و افرادی که نیت خدمت و خدمت رسانی به اسلام و قرآن را داشته باشند بهترین زمینه و بستر دانستند که باید این فرصت ها مغتنم شمرده شود.

ایشان همراهی علم و ایمان را معجزه آفرین دانستند و افزودند دانشجویان و فراگیران دانشگاه باید خود را به این دو مولفه مجهز کنند. البته آموزش های تخصصی نیز باید مورد توجه باشد و این دانشگاه باید با بروز رسانی محتوا و متن علوم، روش ها را برای تربیت و مخاطب عام خود که عموم بسیجیان و آحاد افراد جامعه است حرکت کند.

حجت الاسلام حاجی صادقی در این مراسم با تقدیر و تشکر از از زحمات هفت ساله دکتر نجفی در مسند ریاست دانشگاه شهید محلاتی(ره) برای دکتر هاشمی رئیس جدید دانشگاه آرزوی موفقیت کردند.

همچنین در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و یادبودی از زحمات دکتر زین العابدین نجفی تقدیر به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • میزبانی تهران از دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان