Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی زاهدی نیا در گفتو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از مجموع ۶۶۳ هزار و ۶۹۹ نفر جمعیت بالای ۱۵ سال در خراسان شمالی، ۵۳۴ هزار و ۲۵۷ نفر برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کرده اند.

زاهدی نیا با بیان اینکه ۱۹ درصد از جمعیت بالای ۱۵ سال خراسان شمالی برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نکرده اند، تاکید کرد: پایان اسفند ماه امسال آخرین مهلت برای دریافت کارت هوشمند ملی است، بنابراین افراد باقی مانده نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اسفندماه سال گذشته آخرین مهلت دریافت کارت هوشمند ملی بود اما به دلیل اینکه شماری از هم وطنان نسبت به دریافت کارت خود اقدام نکرده بودند، دولت مصوبه ای مبنی براینکه مراحل تغییر کارت ملی در ادارات ثبت احوال به طور رایگان انجام شود، مقرر و همچنین به مدت یک سال تمدید کرد.

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی با بیان اینکه برخی افراد برای تحویل کارت هوشمند ملی خود مراجعه نمی کنند، گفت: در حال حاضر ۱۱ هزار و ۸۰۰ کارت هوشمند ملی در این اداره کل وجود دارد.

زاهدی نیا بیان کرد: باوجود اینکه برای صاحبان کارت هوشمند ملی چندین نوبت پیامک ارسال شده اما همچنان برای تحویل گرفتن آن حضور پیدا نکرده اند.

وی مطرح کرد: بر اساس قانون چنانچه متقاضی کارت هوشمند ملی برای دریافت کارت خود مراجعه نکرد، پس از ۶ ماه از اعتبار ساقط و باید مجدد مراحل درخواست و هزینه مربوطه را سپری کند.

کد خبر 4455991 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: ثبت احوال خراسان شمالی کارت ملی هوشمند یوم الله 13 آبان بوشهر اربعین 97 مشهد اربعین حسینی شهرکرد گرگان راهپيمايي 13 آبان پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه خرم آباد یاسوج سنندج شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، داوطلبان نوبت اول کنکور تا پایان امروز چهارشنبه مهلت دارند با ورود به سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسۀ خود را دریافت کنند.
داوطلبان باید با ورود به کاربری خود و وارد کردن کدملی، شماره فراگیر و رمز عبور یک نسخه از راهنما و کارت شرکت در آزمون را تهیه کنند.
داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده اند (گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی) دارای ۲ یا ۳ کارت هستند.
کنکور پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • تجهیز ۵۳ درصد چاههای صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند