Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- نشست خبری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تاکید بر اهمیت چهل ساله شدن انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، علی دارابی معاون استان ها و رئیس ستاد بزرگداشت انقلاب اسلامی در نشست خبری روز دوشنبه گفت: سالهاست از دشمنان شنیدیم که نباید گذاشت انقلاب اسلامی چهل ساله شدنش را ببیند همین باعث شده است که ما نگاه ویژه ای به این بزرگداشت داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یکی از کارهای مهم این ستاد را تولید برنامه 200 قسمتی «کارنامه » عنوان کرد که محور آن مدیران دولتی از زمان دولت موقت تا کنونی است. در این برنامه افراد و چهره‌ها خدمات خود را بیان می کنند.
دارابی همچنین اعلام کرد: در این برنامه مخاطب چهره‌های مختلف سیاسی را می‌بیند که درباره کار و کارنامه در انقلاب اسلامی خود صحبت می‌کنند.
وی افزود : برنامه مستندی دیگری در نظر گرفته شده است که کارنامه مستند هر استان است و ما سعی کردیم این برنامه باورپذیر باشد.
او با اشاره به اینکه معاونت استان‌ها تمام تلاش خود را برای تولید برنامه حول محور این بزرگداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی صورت داده است، عنوان کرد: 18 فیلم تلویزیونی و 31 سریال درباره انقلاب ساخته شده است.
او همچنین با اشاره به ساخته شدن 60 قطعه اثر موسیقیایی درباره انقلاب از تولید کلیپ‌های کوتاه و پادکست‌ها، 72 نمایش در بخش رادیو، یک هزار و 584 برنامه گفت‌وگو محور و 120 برنامه با موضوع پیشرفت انقلاب در رادیو خبر داد.
این ستاد همچنین به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب از چهل پزشک که «خیّر سلامت» برای همکاری در برنامه « چهل حکیم » دعوت به همکاری کرده است.
فراهنگ ** خ.ع** 9053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي صدا و سيما چهلمين سالگرد انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حکمت داجیلری شامگاه یکشنبه در همایش شوراهای بخش خرم آباد ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس شوراها گفت: شورا به عنوان نماد خرد جمعی و نماد مردم سالاری دینی بوده و عامل وحدت و انسجام و عامل تحول و توسعه می‌تواند باشد.

وی افزود: تحولات بزرگی با وجود شوراها در روستاها و شهرهای ایجاد شده و شوراها بعنوان عصاره مردم و بازوی دولت به مردم خدمت می‌کنند.

نماینده عالی دولت در تنکابن اظهار داشت: انتظارما از شوراها این است که راضی به برنامه کوتاه مدت و برنامه‌های خرد نباشند بلکه با افق دید بلند و با نگاه توسعه پایدار در محلات خویش کار کنند.

وی ادامه داد: اگر نگاه ما در برنامه ریزی غرب مازندران، گردشگری است، این صنعت نیازمند زیرساخت بوده که یکی از آنها توسعه راه‌ها است در حالی که برخی روستاها حاضر نیستند معابر خود را تعریض کنند.

داجیلری تصریح کرد: نگاه توسعه محور شوراها بسیار می‌تواند کارساز باشد. این موضوع در نگاه مشاوران طرح هادی هم ضرورت دارد.

فرماندار تنکابن با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت، خاطر نشان کرد؛ در بازنگری طرح هادی روستاها، کاهش اراضی مسکونی را داریم و این مسئله با تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت منافات دارد.

کد خبر 6097693

دیگر خبرها

  • جزئیات برنامه دهه کرامت
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • تدارک ۱۲۰ هزار عنوان برنامه با مشارکت مردم در سراسر کشور
  • واکنش علی مطهری به نوازنده دف زن در مراسم سالگرد پدر
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • ساخت ۱۰ المان آجری در مراغه