Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@07:13:21 GMT

آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده از زبان "ظریف"

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۴۳۹۲

آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده از زبان 'ظریف'

به گزارش خانه ملت،‌ محمدجواد ظریف در خصوص سفر اخیرش به پاکستان در خصوص آزادی مرزبانان ربوده شده، اظهار داشت: مقامات پاکستانی اعم از نخست وزیر، وزیر امورخارجه و فرمانده ارتش پاکستان تعهد کردند که اقدامات خود را برای آزاد کردن همه گروگان‌های ایرانی، افزایش دهند.

وزیر امور خارجه بیان کرد: مقامات پاکستانی قول دادند که در آینده خبرهای خوبی برای ایران خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سفر به پاکستان توافق کردیم تا اقداماتی انجام شود که در دراز مدت از وقوع کارهای شرورانه جلوگیری شود که از جمله این توافقات نزدیک‌تر کردن همکاری‌های مرزی، حضور مشترک در مرز و اقداماتی از این قبیل است.

ظریف ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز پیگیر اجرائی شدن توافقات سفر اخیر به پاکستان هستند.

وزیر امورخارجه در پاسخ به برخی انتقادات که معتقدند از ظرفیت‌های محلی در سفر وزیر امورخارجه به پاکستان استفاده نشده است، گفت: در آن حوزه‌ها سایر دستگاه های جمهوری اسلامی ایران یعنی دستگاه‌های نظامی و امنیتی مشغول هستند، آن‌ها نیز دنبال می کنند.

ظریف بیان کرد: وزارت امورخارجه نیز در حوزه مشخص به وظایفش عمل می‌کند و سایر دستگاه‌ها نیز به وظایف خود عمل می‌کنند.

لازم به ذکر است که ۲۴ مهرماه تعدادی از نیروهای هنگ مرزی میرجاوه به دست اعضای گروه تروریستی ربوده شدند که جیش‌العدل مسئولیت ربایش آنها را به عهده گرفته است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!

بیرو آماده بازگشت به چارچوب دروازه پرسپولیس

طرفداری | پزشک معالج علیرضا بیرانوند از بهبود دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس خبر داد.

پزشک معالج علیرضا بیرانوند در تشریح وضعیت او گفت:

پس از آنکه دست گچ علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه های ویژه ای برای بهبود کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

به نقل از فارس، وی با بیان این که بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد گفت:

دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می تواند تیمش را همراهی کند اما این که در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه بان های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • ظریف: خیلی‌ها فکر می‌کنند آمریکا ابر قدرت است اما امروز چیزی به نام قدرت هژمون نداریم / اسرائیل هیچ وقت پای کسی نخواهد ایستاد + فیلم
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • رسانه‌های خارجی جنبش دانشجویی آمریکا را وارونه سازی می‌کنند
  • فیلم/ آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل از زبان سخنگوی عدلیه
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش