Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@06:20:33 GMT

35 باب کوخه بازگیری در هندیجان و ماهشهر تخریب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۴۵۱۶

35 باب کوخه بازگیری در هندیجان و ماهشهر تخریب شد

اهواز – ایرنا – رئیس اداره حفاظت محیط زیست هندیجان گفت: امسال در فصل بازگیری 35 باب کوخه در حوزه استحفاظی هندیجان و بندر ماهشهر با گشت مشترک شبانه روزی یگان حفاظت ادارات این دو شهرستان شناسایی و تخریب شد.

مصطفی حق زاده دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این عملیات از چهار مهر ماه امسال و همزمان با ورود پرندگان مهاجر و تا قبل از اولین بارندگی به مدت 25 روز ادامه داشت و علاوه بر 35 باب کوخه دو هزار متر تله هوبره نیز تخریب و 65 تور پرنده گیری نیز جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: 35 کبوتر، 6 سنقر تالابی، 15 دلیجه، 6 گنجشک و 20 جربیل نیز از شکارچیان کشف و رهاسازی گردید و دو نفر در این ارتباط دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.
کوخه، محلی برای مخفی شدن شکارچی است که به صورت گودالی در زمین حفر می شود و آن را پنهان می کنند.
شهرستان هندیجان در جنوب خوزستان قرار گرفته و یکی از بنادر مهم تجاری و صیادی این استان است.
7163/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هنديجان فصل بازگيري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا،محمدرضا لکزایی روز شنبه افزود: به علت شکستن و تخریب پایه دال پل در مسیر اصلی درح به مرز ماهیرود واقع در سه راهی کلاته شیر، این مسیر مسدود شد.

وی ادامه داد: امکان تردد خودرو‌ها به سمت مرز ماهیرود از سمت مسیر قدیمی در این محور تامین شده است.

فرماندار سربیشه اظهار کرد: بارش شدید تگرگ باعث تخریب تمامی آبنما‌های سه بخش شهرستان، برخی معابر شهری و روستایی و وجود گل و لای و سنگ در معابر برخی روستا‌ها شد.

وی با بیان اینکه جاده روستایی کباد به دلیل عبور سیلاب تخریب و مسدود است اظهار کرد: همچنین خسارات زیادی به مزارع و باغات کشاورزی این شهرستان وارد شد.

لکزایی اضافه کرد: جاده روستای شبو غیرقابل دسترس شده و ۱۵ منزل روستا نیز دچار آبگرفتگی شد که نیرو‌های هلال احمر در حال ارسال چادر و آرد به این منطقه هستند.

وی عنوان کرد: اکنون چند تیم در حال ارزیابی و بررسی خسارات سیلاب و تگرگ به نقاط مختلف شهرستان اعزام شده‌اند.

سامانه بارشی جدید از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در خراسان جنوبی فعال شد و تا روز جمعه بارش گسترده باران اغلب مناطق استان را فرا گرفت که طغیان رودخانه‌های فصلی و جاری شدن سیلاب را به همراه داشت و در این زمینه هشدار سطح نارنجی صادر شد.

بارش‌های رگباری و سیل آسا هفته اول اردیبهشت نیز در خراسان جنوبی خسارات سنگین مالی بر جای گذاشت، اما خسارت جانی ناشی از سیل اخیر در این استان گزارش نشد.

دیگر خبرها

  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • وضعیت «ناسالم» هوا در هندیجان
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند