Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس‌جمهور اندونزی، شفیق مغنی را به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور گفتگو و همکاری‌های بین ادیان و تمدن‌ها رسماً منصوب کرد. شفیق مغنی به‌جای دین شمس الدین که از ۲۱ سپتامبر استعفا کرد، منصوب شد.این انتصاب بر اساس حکم ریاست جمهوری شماره ۵۲ سال ۲۰۱۸ صورت پذیرفت.

شفیق پس‌ازاین انتصاب رسمی توسط رئیس جمهور، تصمیم گرفت که از موقعیت خود به عنوان رئیس روابط بین ادیان و تمدن های سازمان محمدیه، غیر فعال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوکووی همچنین اعلام کرد که شفیق را به منظور توسعه گفتگوی و همکاری بین ادیان در داخل و خارج از کشور مامور کرد.

علاوه بر این، شفیق وظیفه دارد زندگی مسلمانان اندونزی بر اساس اصل میانه‌رویی و اعتدال و یا زندگی اسلام معتدل را تبلیغ و ترویج کند.

شفیق یک اندیشمند مسلمان است که عناوین استاد تمام وقت (پروفسور) تمدن اسلامی در دانشگاه اسلامی دولتی سونان امپل شهر سورابایا و رئیس دانشگاه محمدیه شهر سیدوارجو، جاوه شرقی در کارنامه خود به ثبت رسید.

علاوه بر این، عنوان رئیس محمدیه منطقه جاوه شرقی و عضور هیات رئیسه محمدیه داشت.

کد خبر 4456035 سارا فرجی

منبع: مهر

کلیدواژه: اندونزی حکم انتصاب دین و مذهب مسلمانان معرفی کتاب فلسفه فعالیت های قرآنی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی نشست علمی اربعین حسینی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تازه های نشر اربعین 97 کنفرانس بین المللی قرآن کریم قرآن امام رضا ع معرفی نشریات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباس کعبی عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد: جنس انقلاب اسلامی رشد و شکوفایی و تحقق کرامت انسان است؛ رشد عقلانیت ایمان، اخلاق و آداب، عدالت و آزادی، پیشرفت و عزت، وحدت و همدلی و همچنین برادری در واقع خدمت به انسان‌ها است که همه اینها در مجموع باعث کرامت انسان می‌شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: انسان ذاتاً کریم است اما کرامت اکتسابی در پرتوی حرکت جمعی انسان‌ها محقق می‌شود.

وی با تبریک فرارسیدن روز معلم بیان کرد: شهید مطهری با همه آثار گران بهای خود طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی بر پایه شکل‌گیری جمهوری اسلامی است و درسی که از این شهید می‌توانیم بگیریم، یک درس ایثار است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خوب است که در سالگرد ارتحال شهید مطهری و روز معلم در سطوح گوناگون جامعه برای تحقق این کرامت، نهضت بازخوانی اندیشه شهید مطهری را هم داشته باشیم.

کد خبر 6091316

دیگر خبرها

  • اشغال‌گران از سیاست مداخله در افغانستان و منطقه دست برنمی‌دارند
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود