Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- پيرو کناره گيري رسول خادم،  و با پيشنهاد سرپرست فدراسيون و موافقت اعضاي شوراي فني تيم هاي ملي، غلامرضا محمدي بعنوان سرمربي تيم ملي کشتي آزاد بزرگسالان منصوب شد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون کشتي، در حکم بني تميم سرپرست فدراسيون کشتي براي غلامرضا محمدي آمده است:
نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالي در زمينه قهرماني و مربيگري و با توجه به تاييد شوراي فني تيم هاي ملي به موجب اين حکم بعنوان سرمربي تيم ملي کشتي آزاد بزرگسالان منصوب مي شويد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اميدوارم با بهره گيري از نظرات تمامي پيشکسوتان، قهرمانان، مدال آوران و مربيان سازنده کشتي کشور، در پيشبرد امور مربوطه و اعتلاي نام ورزش ملي کشور در ميادين مهم پيش رو موفق و سربلند باشيد.
غلامرضا محمدي 2 مدال نقره و 2 مدال برنز کشتي آزاد را در کارنامه قهرماني و چندين سال سرمربيگري تيم ملي کشتي آزاد بزرگسالان و تيم ملي کشتي نوجوانان و همچنين سوابق قهرماني را با تيم هاي ليگ برتر کشتي  در کارنامه ورزشي خود دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرپرست فدراسيون کشتي غلامرضا محمدي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت

شاگردان محسن کاوه در بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک، بار دیگر تمرینات خود را از پنجم اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی دنبال خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات کشتی قهرمانی آسیا روزهای 23 و 24 فروردین در بیشکک برگزار شد که تیم ملی کشتی آزاد ایران مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

پس از آن نیز رقابت‌های کشتی آزاد گزینشی قاره‌ای نیز 31 اردیبهشت ماه در قرقیزستان به انجام رسید که یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا موفق به کسب سهمیه المپیک شدند.

حالا تیم ملی کشتی آزاد 5 سهمیه المپیک را گرفته و در وزن 57 کیلوگرم با علیرضا سرلک در مسابقات گزینشی جهانی به دنبال کسب آخرین سهمیه المپیک خواهد بود.

دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد نیز از پنجم اردیبهشت ماه در کمپ تیم‎‌های ملی آغاز می‌شود. به نظر می‌رسد در لیست اردونشینان، نام مربی جایگزین احسان لشگری نیز مشخص شود.

رحمان عموزاد در 65 کیلو، یونس امامی در 74 کیلو، امیرعلی آذرپیر در 97 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم نفراتی هستند که حضور آنها به عنوان ملی‌پوش در المپیک 2024 قطعی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • سرمربی تیم ملی کشتی آزاد: شکست تیلور به آرامش روانی تیم ما کمک می کند
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • پایان تلخ ۳ اسطوره کشتی آمریکا در انتخابی المپیک