Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:02:05 GMT

پرواز همدان - مشهد برقرار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۴۷۰۸

پرواز همدان - مشهد برقرار شد

همدان- ایرنا- مدیر فرودگاه همدان گفت: پرواز همدان - مشهد و بالعکس از امروز دوشنبه برقرار شد و در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته به صورت چارتری انجام می شود.

سهراب کلوندی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه رونق گردشگری این استان در گرو افزایش پروازها و راه اندازی پروازهای داخلی و خارجی است افزود: پرواز همدان مشهد به مدت سه ماه به دلیل لغو شرکت چارتر کننده تعطیل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پرواز کنونی همدان - مشهد با انعقاد قرارداد با شرکت قشم ایر راه اندازی شد و آژانس های گردشگری در استمرار و تداوم این پرواز ها نقش دارند.
کلوندی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی از طریق شرکت های هواپیمایی و آژانس های گردشگری در توسعه پروازها تاثیرگذار است افزود: برقراری و افزایش پروازها یکی از مواردی است که می تواند استان را در رسیدن به این اهداف یاری کند.
وی با بیان اینکه فرودگاه همدان همه شرایط لازم برای انجام پروازهای بزرگ و کوچک را دارد افزود: در حال حاضر هفته ای 2 پرواز در روزهای دوشنبه و پنجشنبه به صورت رفت و برگشت از همدان به مشهد و بالعکس انجام می شود.
کلوندی افزود: مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه ماهانه حدود 250 پرواز تفریحی، آموزشی و امدادی در فرودگاه همدان انجام می شود ابراز امیدواری کرد با وجود اینکه فرودگاه همدان زیرساخت‌های لازم برای ورود هواپیماهای پهن پیکر را دارد این پروازها از فرودگاه همدان بیشتر شود.
گفتنی است، فرودگاه بین المللی همدان در 5 کیلومتری شمال شهر همدان قرار دارد و مجهز به سیستم های کمک ناوبری VOR/DME و NDB است.
7523/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد فرودگاه پرواز همدان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد

به گزارش قدس آنلاین، خدایار باقری هارونی، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری  اظهار کرد: با پیگیری‌های استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و به درخواست مردم استان، پرواز شهرکرد - عسلویه از صبح امروز از فرودگاه بین‌المللی شهرکرد از سر گرفته شد.

وی افزود: ساعت ورود پرواز شهرکرد – عسلویه  ۹:۱۵ و ساعت خروج آن ۹:۴۵ است.

باقری خاطرنشان کرد: این پرواز توسط یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ از شرکت هواپیمایی آسمان انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟