Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ولی الله روان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت:  آران و بیدگل با ثبت ۱۰ وقف جدید از ابتدای امسال تاکنون در استان اصفهان پیشتاز است که ارزش این وقف ها سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد می شود.

وی افزود: وقف دو باب اتاق مسکونی ۸۰ متر مربعی، ۳۸۰ متر زمین مسکونی برای ساخت دارالقرآن در  شهر نوش آباد و وقف یک هزار و ۲۹۹ متر مربع زمین مسکونی در راستای احداث مسجد صاحب الزمان در روستای فخره از جمله وقف های جدید آران و بیدگل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان وقف دو زمین ۹۷ متر مربعی برای ساخت حسینیه امام جعفر صادق و ۴۲ متر مربع زمین برای توسعه امام زاده یحیی، اهدای ۳۰۰  متر زمین برای توسعه حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) و شش دانگ خانه به وسعت ۱۸۲ متر مربع جهت احداث آشپزخانه سید الشهدا از دیگر وقف های امسال آران و بیدگل برشمرد.

و وقف ۸۰ متر مربع زمین مسکونی در راستایتوسعه مسجد ملا محمود

وی با بیان اینکهاهداء و وقف ۸۰ متر مربع زمین مسکونی در راستای توسعه مسجد ملا محمود آخرین وقف شهرستان در سال جاریاست، گفت: این وقف ها آران و بیدگل را در صدر وقف های جدید استان قرار داده است.

روان تاکید کرد: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ موقوفه، سه هزار و ۵۰۰ رقبه ئموقوفه و ۴۲ بقعه متبرکه در اران و بیدگل وجود دارد.

گفتنی است آران و بیدگل با بیش از صد هزار نفر جمعیت در ۲۱۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

کد خبر 4455976

منبع: مهر

کلیدواژه: اوقاف و وقف ثبت وقف جدید سازمان اوقاف و امور خیریه وقف یوم الله 13 آبان بوشهر اربعین 97 مشهد اربعین حسینی شهرکرد گرگان راهپيمايي 13 آبان پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه خرم آباد یاسوج سنندج شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس هیت امنای شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی شهرستان آران وبیدگل گفت: این جاده محل رفت و آمد ۳۰ درصد از کارگران بخش کویرات آران وبیدگل و شهرستان کاشان به این شهرک است که آسفالت مناسب، زیرسازی و روشنایی ندارد.


عبدالرحیم مفیدی بیدگلی با اشاره به اینکه نامه نگاری‌های متعددی با مسئولان مربوطه صورت گرفته و هنوز هیچ اقدامی برای اصلاح این جاده صورت نگرفته است افزود: این شهرک ۱۲ هزار کارگر و کار فرما دارد و این مسیر یکی ازمسیر‌های اصلی رفت و آمد کارگران از بخش کویرات و شهرستان‌های همجوار است.


جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی- ابوزیدآباد-کاشان به طول ۹ کیلومتر یکی از خطرناک‌ترین جاده‌های غیر کوهستانی کشور است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

دیگر خبرها

  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست