Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد مجلس به دولت برای تغییر در ساختار بودجه‌نویسی خبر داد و گفت: قرار است این پیشنهاد در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا نیز بررسی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما از برنامه جدید دولت و مجلس برای تغییر در نظام بودجه‌ریزی کشور خبر داد و گفت: طی جلساتی که بین دولت، مجلس و سازمان برنامه و بودجه برگزار شده، همه به اتفاق آراء معتقد بودند که نظام بودجه‌ریزی کشور باید تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: بر همین اساس و با وجود اینکه اکثر نمایندگان مجلس و نیز مدیران سازمان برنامه و بودجه نیز اعتقاد دارند که نظام بودجه‌نویسی کشور نیازمند اصلاح است و باید در آن بازنگری شود، بنابراین پیشنهاداتی از سوی مجلس به دولت برای تغییر در نظام فعلی بودجه‌نویسی شده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با اشاره به پیشنهادات مجلس به دولت برای تغییر در نظام بودجه‌نویسی کشور؛، اظهار داشت: مجلس به دولت پیشنهاد کرده بودجه‌های سالانه را در قالب چند بودجه کوتاه‌مدت، اعم از سه و یا 6 ماهه طراحی و تدوین کند، زیرا این امر موجب عملیاتی‌تر شدن بودجه و نیز آمادگی برای مقابله با هرگونه تغییر در قیمت نفت و یا ارز خواهد شد.
 
 یوسف‌نژاد اضافه کرد: پیشنهاد جدید بودجه‌نویسی که از سوی مجلس به دولت مطرح شده، قرار است در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا نیز بررسی شود.
 
عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: سال‌‌هاست که دولت و مجلس بر این موضوع تأکید دارند که در روند بودجه‌نویسی کشور باید تغییرات اساسی صورت گیرد، بنابراین با پیشنهادی که مطرح شده، امیدواریم گامی اساسی در این زمینه برداشته شود.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بانوان به ورزشگاه تصمیم نظام بوده است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: ورود زنان به ورزشگاه کار هیچ شخص یا گروهی نبود بلکه تصمیم دولت و نظام بود.

وی افزود: البته با شرط وجود زیرساخت‌های لازم و اجرای دستورالعمل‌های مصوب، بنابراین در صورت هرگونه تخلف و عدول از دو شرط مذکور، این دولت است که مطالبه می‌کند و بر موازین ارزشی خود در حفظ حریم بانوان تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • ورود بانوان به ورزشگاه تصمیم نظام بوده است
  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی افزایش یافت