Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: ایسامو کاتو که برای تماشای فینال کوپا لیبرتادورس ۳۳ ساعت پرواز را تحمل کرد نتوانست به رویایش برسد.

دیدار رفت بوکاجونیورز و ریورپلاته در فینال کوپا لیبرتادورس دیشب (شنبه) به دلیل بارش شدید باران لغو شد. این اتفاق برای یک نفر خیلی گران تمام شد. ایسامو کاتو هوادار متعصب بوکا نتوانست دیدار نهایی را تماشا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفدار ژاپنی که از سال ۲۰۰۰ بازی‌های بوکا را دنبال می‌کند از توکیو به بوینس آیرس سفر کرد تا رویای خود یعنی فینال بوکا و ریور را در فینال کوپا لیبرتادورس تماشا کند.

او ۳۳ ساعت پرواز را تحمل کرد، اما نتوانست به آرزویش برسد. ایسامو به خبرنگار آس گفت: باید برای رفتن به سرکار به کشورم بازگردم. نمی‌توانم در بوینس آیرس بمانم. سفر خیلی طولانی بود و نمی‌توانم از کارم بگذرم. از سال ۲۰۰۰ طرفدار بوکا هستم و همیشه بازی‌های این تیم را دنبال می‌کنم. در یک کارخانه بسته بندی مواد غذایی و پزشکی کار می‌کنم و نمی‌توانم کار خود رها کنم.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سکوت تلخ دختر 14 ساله کرمانشاهی در اسارتگاه روستایی شیطانی ناگهان زمین دهن باز کرد و زن جوان را بلعید + فیلم ماجرای یک نفوذی در سپاه / «عباس زریباف» کیست؟+عکس جاسوس منحرف انگلیسی در قامت مجتهد برای ثبت نام در خبرگان+ فیلم دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس مرگ دردناک یک پلیس هنگام تعقیب دزدان بانک + فیلم آرین 4 ساله چطور در دیگ قرمه سبزی یک رستوران تهران افتاد؟ جزئیات قتل های تکان دهنده در زندان زنان تهران / فرشته را برای سکوت کشتند ! نقشه عربستان برای ترور سردار قاسم سلیمانی + جزئیات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سرنوشت شوم شهناز در آن شب سرد! 110 زن و مرد در تالار عروسی مسموم شدند/ در ارومیه رخ داد ! حبس تعدادی از بانوان تماشاگر هنگام بازی پرسپولیس و کاشیما در اتوبوس + فیلم حمام لیمو شیرین باکتری های بدبوی بدن را تنبیه می کند

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه سفر سفر پزشکی عکس خبرنگار پرواز ساعت فینال عکس ایران فیلم بازی تهران سرقت افزایش دختر زن قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر جهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در پنجمین روز از رقابت‌های جام جهانی تیراندازی در باکوی جمهوری آذربایجان، بانوان کشورمان در تپانچه ۲۵ متر در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت هانیه رستمیان تیرانداز مازندرانی با ۵۸۶ امتیاز در رده پنجم ایستاد و راهی فینال شد.


گلنوش سبقت الهی نیز امتیاز ۵۶۷ را ثبت کرد.

برنامه روز ششم این مسابقات به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت:

فینال تپانچه ۲۵ متر بانوان ساعت ۹:۳۰ (هانیه رستمیان)

مقدماتی تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت آقایان ساعت ۸:۴۵ (امیرمحمد نکونام و پوریا نوروزیان)

مقدماتی تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بانوان ساعت ۱۳:۱۵ (نجمه خدمتی، فاطمه امینی و شرمینه چهل‌امیرانی)


یاداور می‌شوم هانیه رستمیان تیرانداز ساروی پیش از این سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کرده بود.

دیگر خبرها

  • موضعگیری تند الخلیفی علیه ایده اخراج انریکه
  • ناصر الخلیفی: توپ نمی‌خواست وارد دروازه دورتموند شود؛ فوتبال گاهی اوقات ناعادلانه است
  • دورتموند به فینال اروپا صعود کرد/ تیر دروازه جلوی پاریسی‌ها را گرفت
  • رویس: کسی به تیر دروازه‌های پی‌اس‌جی اهمیت نمی‌دهد!
  • خشم الخلیفی: مستحق حذف نبودیم، ناراحتم
  • بعد از 11 سال: دورتموند دوباره در فینال ومبلی
  • دورتموند به فینال اروپا صعود کرد/ تیر دروازه دشمن پاریسی‌ها بود
  • طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ بسکتبال شد
  • صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر جهان
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر