Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-29@12:09:31 GMT

معرفی ژن های خوب زیر مجموعه وزارت کار

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۴۹۹۴

معرفی ژن های خوب زیر مجموعه وزارت کار

 برنامه پایش شب گذشته اسامی برخی از خویشاوندان و وابستگان سیاسیون و مقامات را که در شرکت های زیرمجموعه وزارت تعاون به عنوان عضو هیات مدیره حضور دارند را منتشر کرد.

به گزارش صدای ایران از مهر، برنامه پایش شب گذشته با بررسی لیست اعضای هیئت مدیره منتشر شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسامی برخی از خویشاوندان و وابستگان سیاسیون و مقامات را که در شرکت های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان عضو هیئت مدیره حضور دارند را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در لیست منتشر شده از سوی این برنامه، افشین غریب پور عضو هیئت مدیره سیمان یاسوج فرزند خداداد غریب پور مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری بانک ملی، سید ابراهیم سقایی فومنی عضو هیئت مدیره پتروشیمی غدیر خواهرزاده محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور، یعقوب موسوی جهان آباد مدیر عامل سیمان یاسوج از بستگان خداداد غریب پور و برادرزاده سید باقر موسوی نماینده مجلس پنجم و ششم به چشم می خورد.

همچنین طبق لیست منتشره در این برنامه امیر سامان اسفندیاری فرزند فرشاد اسفندیاری معاون نظارت بر شرکت های تاپیکو، مهدی راعی عضو هیئت مدیره پتروشیمی امیرکبیر برادر رضا راعی قائم مقام سازمان تامین اجتماعی، محمد علی شفیعی سیف آبادی عضو هیئت مدیره پتروشیمی غدیر داماد غلامحسین نوذری وزیر اسبق نفت، هادی وکیلی عضو هیئت مدیره دوده صنعتی پارس فرزند محمد علی وکیلی نماینده مجلس، سید مصطفی فیض عضو هیئت مدیره شرکت های شیمی بافت و سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی خواهرزاده محمد خاتمی رئیس جمهور اسبق، سعید اله بداشتی عضو هیئت مدیره کارخانجات پارس الکتریک فرزند آیت الله ابوالحسن الله بداشتی برخی از ژن های خوب زیر مجموعه وزارت کار هستند.

لیست زیر اسامی وابستگان به مقامات و سیاسیون را که در شرکت های زیر مجموعه وزارت کار مشغول هستند مشخص می کند. این در حالی است که بهمن ماه سال ۹۶ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یک بخشنامه، به سازمان‌ها و نهادهای تابعه این وزارتخانه دستور داد تا از به‌کارگیری منسوبین به افراد سیاسی در سطوح مدیریتی شرکت‌ها و هلدینگ‌های تابعه، خودداری کنند، بخشنامه ای که گویا از طرف شستا و صندوق بازنشستگی به آن اهمیت داده نشده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پایش ژن خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتر بذرپاش حکم جدید صادر کرد

به گزارش تابناک، دکتر مهرداد بذرپاش طی حکمی در آخرین روز اداری سال 1402 ، دکتر سید عبدالمجید شجاع را بعنوان مشاور عالی و رئیس سازمان حراست وزارت راه و شهرسازی منصوب نمود. 


در سوابق دکتر شجاع علاوه بر خانواده شهید، معاونت امور حقوقی و مجلس معاونت علمی و فناوري رياست جمهوري و بنیاد ملی نخبگان کشور، عضو ستاد توسعه زیست فناوری، عضو هيئت مديره سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت، رئيس شورای تخصصی بهداشت و روان سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت، نمايندگی مجلس شورای اسلامی، عضو هيئت رئيسه و مخبر كميسيون انرژي مجلس شورای اسلامی، ریاست دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی، عضو هيئت امنا دانشگاه خليج فارس، عضو هيئت امنا دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی، مسئول بسيج جامعه پزشكی استان بوشهر، عضو شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان بوشهر، عضو فعال در راه‌اندازی كميته انقلاب اسلامی بوشهر و همچنین جهاد سازندگی استان بوشهر دیده می شود.


لازم به توضیح است در اواخر دوران تصدی وزارت سردار مهندس رستم قاسمی با اصرار آن مرحوم، دکتر شجاع با حفظ سمت در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به سمت سرپرست حراست این وزارتخانه منصوب گردید که امید است با حضور دکتر بذرپاش ومدیری باتجربه مانند دکتر شجاع با سوابق درخشان تخصصی اش بتوانندجو پر تلاطم این وزارتخانه بزرگ و طویل رابه آرامش و نظم و انضباط برسانند.

دیگر خبرها

  • نخست‌ وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • نخست‌وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • ضرورت یکپارچگی پتروشیمی‌ها دراجرای راهبرد جهش تولید بامشارکت مردم
  • ضرورت همکاری و یکپارچگی پتروشیمی‌ها در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • انتصاب در وزارت راه و شهرسازی
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • دکتر بذرپاش حکم جدید صادر کرد
  • کیفیت خدمات و تیراژ قطعات یدکی سایپا افزایش می یابد