Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون اول رئيس جمهور با بيان اينکه بنگاه هاي اقتصادي دولتي تا پايان سال 98واگذار خواهند شد، گفت: در حال حاضر قيمت سهام 2ميليوني سهام‌عدالت حدود 13ميليون تومان است.
به گزارش خبرگزاري آريا، اسحاق جهانگيري که صبح امروز (دوشنبه) در مراسم توديع علي ربيعي و معارفه محمد شريعتمداري وزراي تعاون، کار و رفاه اجتماعي سخن مي گفت، با اعلام اين مطلب افزود: مقاومت زيادي کرديم تا توانستيم سود سهام عدالت را پرداخت کنيم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: براي پرداخت سود سهام عدالت انتقادهاي زيادي بود که چرا سود سهام عدالت را پرداخت مي کنيد. اما طي نامه اي به رييس جمهور گفتم اگر قرار است سودي در بنگاه ها بماند، بهتر است سود سهام داران کلان بماند نه سود 50و 60هزار توماني سهام عدالت.
معاون اول رئيس جمهور ادامه داد: طرحي را به مجلس برده ايم مبني بر اينکه بعد از آنکه مبلغ سهام ها پرداخت شد، مردم بتوانند سهام خود را در صورت تمايل بفروشند.
جهانگيري گفت: در حال حاضر قيمت سهام 2ميليوني سهام‌عدالت حدود 13ميليون تومان است.
بنگاه هاي اقتصادي تا پايان سال 98واگذار مي شوند
وي همچنين اعلام کرد که با دستور رييس جمهوري تا پايان سال 98بنگاه هاي اقتصادي دولتي به بخش خصوصي واگذار مي شوند.
جهانگيري افزود: رييس جمهوري دستور داده است که تا پايان سال آينده بنگاه هاي اقتصادي واگذار شوند و در حال حاضر نکته منفي اداره بنگاه ها اين است که ميلياردها تومان منابع کشور با بازده اندک اداره مي شوند.
معاون اول رييس جمهوري خاطرنشان کرد: اگر اين بنگاه ها سالي 10درصد از سود اين منابع را به دولت بازمي گرداندند براي اداره کشور نيازمند منابع پولي نبوديم.
همچنين با بيان اينکه در هيچ کجاي دنيا براي مديريت حرفه اي- اقتصادي بنگاه ها براساس «من بميرم تو بميري» رييس هيات مديره انتخاب نمي شود، گفت: مديران حتما براساس دانش حرفه اي و بهره وري بالا انتخاب شوند.
خطر بيکاري و کاهش قدرت خريد در زمان تحريم
جهانگيري تصريح کرد: در شرايط تحريم دو خطر از جمله بيکاري و کاهش قدرت خريد کشور را تهديد مي کند.
وي با بيان اين که در ابتداي دولت اين دو مقوله در دستور کار قرار گرفت، ادامه داد: اگر خوب دقت نکرده و ايستادگي نکنيم و سياست گذاري مناسبي نداشته باشيم ممکن است سال آينده بگوييم قدرت خريد مردم شديد کاهش يافته است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۵۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت

یه گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، عشقی گفت: اعتمادسازی مهمترین بخش در بازار سرمایه است و تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند که اعتماد با تصمیمات به موقع به بازار سرمایه بازگردد.

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس در خصوص واریز سود سهام عدالت گفت: مجموعه اتفاقاتی که برای شرکت‌ها افتاده، باعث شد شرکت‌ها مرتکب تخلف شوند و در پایان سال نتوانند سود سهام عدالت را پرداخت کنند. امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودهارا جمع آوری کنیم و باقی مانده سود سهام عدالت را پرداخت کنیم. زمان دقیق این پرداخت توسط شورای عالی بورس مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جزئیات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت | برای دریافت سود سهام عدالت به چه سایتی مراجعه کنید؟
  • جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد
  • جزییات واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • آخرین اخبار از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت
  • مرحله سوم سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟
  • مرحله سوم سود سهام عدالت در راه است
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌ها مصداق بارز بنگاه‌داری است
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم