Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@17:36:52 GMT

کورتوا: پیروزی‌ها اعتماد به نفسمان را بالا برده

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۵۱۵۱

کورتوا: پیروزی‌ها اعتماد به نفسمان را بالا برده

تیبو کورتوا، دروازه بان رئال مادرید معتقد است که پیروزی های اخیر باعث شده اعتماد به نفس تیم بالاتر برود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال تحت هدایت سولاری 4 بازی انجام داده و در هر 4 بازی موفق به کسب پیروزی شده و تنها 2 گل در دیدار مقابل سلتاویگو دریافت کرده است. پس از این بازی کورتوا مدعی شد که این پیروزی ها باعث شده اعتماد به نفس تیم بالاتر برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

او گفت:" در بازی های پیشین، اوضاع خوب پیش نرفت. بدشانس هم بودیم و گاهی وقتی بازی 0-0 بود، ضربات ما به تیرک می‌خورد. کیفیت ما تغییری نکرده است، تیم عوض نشده ولی پیروزی ها اعتماد به نفس تیم را بالاتر برده است. هر روز ما خیلی خوب تمرین می‌کنیم تا کار مربی را برای انتخاب بازیکن دشوار کنیم. مادرید در هر پستی کیفیت بالایی دارد و رقابت ها بسیار بالاست. مردم همیشه فکر می‌کنند چون تو بازی می‌کنی  و دیگری نه، بینتان اختلاف شدید وجود دارد. اصلا اینطور نیست. ما با شور و انگیزه بالایی تمرین می‌کنیم و رابطه خیلی خوبی هم با هم داریم."

 

کورتوا سپس به تمجید از کریم بنزما پرداخت و گفت:" رسانه ها خیلی از او انتقاد می‌کنند زیرا گلزنی نمی‌کند ولی او در موقعیت سازی کمک بسیاری به تیم انجام می‌دهد. من واقعا برایش خوشحالم."

رئال مادرید تیبو کورتوا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید تیبو کورتوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: شاید روزی هم اسم من را صدا بزنند؛ برای بالا رفتن نباید پا روی کسی بگذاریم

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ژوزه مورایس در نشست خبری پس از تقابل تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در داربی فوتبالی اصفهان که با پیروزی یک بر صفر شاگردانش همراه شد، اظهار کرد: بازی ساده‌ای نبود. بالاخره در این بازی از خودمان ثبات نشان دادیم. ذوب‌آهن با توجه به اتفاقات اخیر از نظر احساسی بر ما برتری داشت؛ به بازیکنان بابت تلاش، کنترل خود بر بازی و اتفاقاتی که در دو بازی اخیر و جو پیرامون تیم داشتند، تبریک می‌گویم. در این بازی با نتیجه یک بر صفر پیروز شدیم که به نظر من لیاقت آن را داشتیم.

او در خصوص شرایط تیم سپاهان افزود: به عنوان یک سازمان حرفه‌ای باید از پس این مشکلات بربیاییم. باید روی کار خودمان تمرکز داشته باشیم و بهترین خودمان را ارائه دهیم. آرزو می‌کردیم در این بازی حمایت بیشتری داشته باشیم، اما باز هم باید کارمان را به صورت حرفه‌ای انجام دهیم. به هر حال حتی چهره من هم موقع ترک زمین مانند بازنده‌ها بود.   مورایس تصریح کرد: از هوادارانی که در بازی امروز از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم. درک می‌کنم شرایط ساده نیست، اما همه چیز قابل تغییر است. به هر حال، حتی وقتی ببرید، افرادی هستند که علیه شما هستند و حمایت نمی‌کنند و به همه این تفاوت‌ها احترام می‌گذارم.   سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به برخی شعار‌ها علیه او روی سکو‌ها خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم این اتفاق برای اولین بار در این باشگاه باشد، اما شاید زمانی نیز باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است. نویدکیا دوست من و اسطوره باشگاه است. در آینده چرا که نه؟! از نظر من برای بالاآمدن نباید پا روی کسی بگذاریم. با هم بودن را بیشتر قبول می‌کنم و آرزو می‌کنم ارزش درست را برای همه قائل باشیم.

دیگر خبرها

  • آینده مبهم قهرمان رئال در اتحاد
  • بالاتر از کاسیاس: نویر، آقای گل‌نخور چمپیونزلیگ!
  • رکورد تاریخی جانشین بیرانوند: 4 بازی بدون گل خورده
  • رکورد تاریخی: گلر آکادمی پرسپولیس بدون گل خورده
  • آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس
  • تنش بالا گرفت: جواب قاطعانه آرائوخو به گوندوگان
  • پیولی: از اعتماد به نفس و پتانسیل کافی برای غلبه بر رم در المپیکو برخوردار هستیم
  • سرمربی الهلال: مطمئنم به فینال صعود می‌کنیم
  • مورایس: شاید روزی هم اسم من را صدا بزنند؛ برای بالا رفتن نباید پا روی کسی بگذاریم
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است