Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@20:36:38 GMT

پرواز همدان - مشهد برقرار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۵۲۳۲

پرواز همدان - مشهد برقرار شد

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- مدير فرودگاه همدان گفت: پرواز همدان - مشهد و بالعکس از امروز دوشنبه برقرار شد و در روزهاي دوشنبه و پنج شنبه هر هفته به صورت چارتري انجام مي شود.

سهراب کلوندي روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا با بيان اينکه رونق گردشگري اين استان در گرو افزايش پروازها و راه اندازي پروازهاي داخلي و خارجي است افزود: پرواز همدان مشهد به مدت سه ماه به دليل لغو شرکت چارتر کننده تعطيل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: پرواز کنوني همدان - مشهد با انعقاد قرارداد با شرکت قشم اير راه اندازي شد و آژانس هاي گردشگري در استمرار و تداوم اين پرواز ها نقش دارند.
کلوندي با تاکيد بر اينکه اطلاع رساني از طريق شرکت هاي هواپيمايي و آژانس هاي گردشگري در توسعه پروازها تاثيرگذار است افزود: برقراري و افزايش پروازها يکي از مواردي است که مي تواند استان را در رسيدن به اين اهداف ياري کند.
وي با بيان اينکه فرودگاه همدان همه شرايط لازم براي انجام پروازهاي بزرگ و کوچک را دارد افزود: در حال حاضر هفته اي 2 پرواز در روزهاي دوشنبه و پنجشنبه به صورت رفت و برگشت از همدان به مشهد و بالعکس انجام مي شود.
کلوندي افزود: مدير فرودگاه همدان با بيان اينکه ماهانه حدود 250 پرواز تفريحي، آموزشي و امدادي در فرودگاه همدان انجام مي شود ابراز اميدواري کرد با وجود اينکه فرودگاه همدان زيرساخت‌هاي لازم براي ورود هواپيماهاي پهن پيکر را دارد اين پروازها از فرودگاه همدان بيشتر شود.
گفتني است، فرودگاه بين المللي همدان در 5 کيلومتري شمال شهر همدان قرار دارد و مجهز به سيستم هاي کمک ناوبري VOR/DME و NDB است.
7523/2087
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد

به گزارش قدس آنلاین، خدایار باقری هارونی، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری  اظهار کرد: با پیگیری‌های استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و به درخواست مردم استان، پرواز شهرکرد - عسلویه از صبح امروز از فرودگاه بین‌المللی شهرکرد از سر گرفته شد.

وی افزود: ساعت ورود پرواز شهرکرد – عسلویه  ۹:۱۵ و ساعت خروج آن ۹:۴۵ است.

باقری خاطرنشان کرد: این پرواز توسط یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ از شرکت هواپیمایی آسمان انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟