Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروجرد - ایرنا - دومین مرکزمعاینه فنی خودروهای سبک وسنگین درقلعه حاتم بروجرد روز دوشنبه با حضور معاون استاندارلرستان و فرماندار بروجرد، عباس گودرزی نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی و جمعی ازمسئولان شهرستانی بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، فرماندار بروجرد روز دوشنبه در آیین افتتاحیه مرکز معاینه فنی کمیل گفت: اولین علت مرگ و میر در کشور تصادفات جاده ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضا آریایی افزود: بیش از 16 هزار نفر درسال گذشته به علت تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده اند.
وی اظهارداشت: یکی از دلایل مهم تصادفات رانندگی نقص فنی خودرو است.
معاون استاندار لرستان بیان کرد: کارشناسانی که در مراکز معاینه فنی فعالیت دارند باید دقت لازم را برای کنترل خودورها داشته باشند و ارتقا ایمنی تردد در جاده ها را رقم بزنند.
آریایی اضافه کرد: کارشناسان مراکز معاینه فنی مسئولیت سنگینی برعهده دارند که نباید هیچ گاه این کار خود را نادیده بگیرند.
مسئول مرکز معاینه فنی کمیل بروجرد گفت: این مرکز با اعتبار 15 میلیارد ریال برای تامین تجهیزات راه اندازی شده است.
فرشید مصطفایی افزود: مرکز معاینه فنی کمیل با آغاز کار خود 11 نفر اشتغالزایی کرده که در صورت تکمیل ظرفیت و 2 شیفته شدن اشتغال این مرکز به 22 نفر خواهد رسید.
7273/7190

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي افتتاح مركز معاينه فني خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج

جواد نژادی گفت: مرکز معاینه فنی در شهرستان کهنوج با مساحت ۵ هزار متر مربع در حال احداث می باشد.

وی از مرکز معاینه فنی جیرفت به عنوان تنها مرکز معاینه فنی ماشین آلات سنگین در جنوب کرمان نام برد و افزود: با هدف دسترسی راحت تر مالکان و رانندگان دستگاه های سنگین حمل و نقل بار و مسافر در شهرستان های جنوب استان کرمان، ارتقای ایمنی در تردد جاده ای، حفظ محیط زیست، مرکز معاینه فنی شهرستان کهنوج با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال احداث است.

مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج از ظرفیت پذیرش ماهانه بیش از ۲ هزار دستگاه سنگین از سوی این مرکز سخن گفت و تصریح کرد: در این مراکز، علاوه بر بازدیدهای ظاهری، شامل کیفیت آج لاستیک‌ها، شیشه‌ها و آینه‌ها و چراغ‌ها، موارد ایمنی داخل خودرو، آزمون‌های مکانیزه شامل تست ترمز، لغزش جانبی چرخ‌ها، تست آلاینده‌ها، و تست نور نیز انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه